Вие решавате: Pizza Parlor

Здравейте, пинговци!

Както вече знаете от вчерешната ми публикация, имаме задача от Megg да изберем декорациите на три от най-популярните стаи в Club Penguin, по повод 10-годишнината на играта. Вчера давахме гласовете си за The Beach, а днес идва ред на Pizza Parlor и отново имаме три възможности, от които да изберем! Ето и предложенията:

Submarine Party 2008

Submarine Party 2008

Island Adventure Party 2011

Island Adventure Party 2011

Card-Jitsu Snow Party 2013

Card-Jitsu Snow Party 2013

Можете да гласувате за вашият фаворит чрез коментар в тази публикация. Изключително интересни предложения и отново бих заложил на най-старото от тях, а именно Submarine Party 2008, поради причината, че много малко от активните играчи са присъствали на него и би им било любопитно да се потопят в атмосферата на играта преди цели 7 години. Нямам търпение да чуя за кое парти сте дали гласа си и разбира се защо сте избрали точно него.

– Филип–

Posted on 31.07.2015, in Parties, You Decide. Bookmark the permalink. 26 Коментари.

  1. ZeroHero66

    Този път успях да сведа избора си до 1. 😀 На мен най-много ми харесва стаята от Island Adventure Party и гласувам за нея.

  2. Този път гласувам за Submarine party 2008!

  3. Аз съм за Island Adventure Party!

  4. Може ли ти да напишеш кода за мембърство? Защото аз не мога. Сигурно нещо греша.
    P2: Това видео ще ти покаже как да го използваш. https://www.youtube.com/watch?v=g0vTOIRTZO0 началната страница е http://clubpenguin.com/membership

  5. Наистина ще е страхотно, ако се изберат по-старите парти стаи! Винаги съм си мечтал поне за един ден да се върнат старите графики. Club Penguin този път решиха да се допитат и до феновете си, което е страхотно!

  6. Номер 3!

  7. ivailoivanov2003

    Аз гласувам за номер 1! А ти Филип, за кое гласуваш?
    Филип: Аз гласувах за Submarine Party 2008 и съм обяснил в публикацията ми защо. 🙂

  8. Sweet strawberry

    Гласувах за Card-Jitsu Snow Party 2013! Харесва ми декорацията!

  9. Submarine Party 2008 1000000%. Много ми харесват партитата от октомври 2007 до декември 2012 макар, че на някой от тях не съм играл.

    • Бих казал, че и Island Adventure Party 2011 е много яко.

    • ZeroHero66

      Аз на никое от тях не съм била, но съм разглеждала стаите и според мен и партитата и стаите са били страхотни!

  10. Card-Jistu Snow Party 2013!

  11. 2 или 3! 🙂

  12. Аз гласувам за най-старите. Защото на Adventure Party и Card Jitsu Party съм присъствал.

  13. Crystal Scot

    Island Adventure Party! 😀

  14. Submarine Party!

  15. Мога ли да гласувам още един път? Ще напиша: Submarine Party 2008 or Island Adventure Party 2011.
    Филип: Да, но ти препоръчвам да си смениш името и да гласуваш все едно си друг човек. 😀

  16. Submarine Party 2008 ми харесва много, но ще гласувам за Island Adventure Party 2011! 🙂

  17. Всъщност аз съм за Submarine Party 2008.

  18. Аз съм за Island Adventure Party 2011! 😀

  19. Robimir е мой коментар, но от друг компютър. 😀 Иначе аз се чудя между Submarine Party 2008 и Island Adventure Party 2011, затова няма значение кое е от двете. 😀 И без това старото парти е на първо, а по-новичкото на второ.

  20. Аз гласувах за Submarine Party през 2008! 🙂

Оставете ни въпрос или мнение

