Вие решавате: Cove

Здравейте, пинговци!

Вие сте най-добрата общност! Толкова много хора са гласували и помогнали за избирането на парти стаи за Beach и Pizza Parlor, че на Megg и се иска партито да започне следващата седмица. 😀 Сега екипът на играта отново ще се допитат до мнението ви за избор на декорация в стаята Cove за 10-годишнината на Club Penguin. Ето ги и предложенията:

2012 Temple of Fruit Party

Cove_TempleofFruitParty_2012

2013 Prehistoric Party

Cove_PrehistoricParty_2013

2013 Super Hero Party

Cove_SuperHeroParty_2013

На мен най-много ми харесва 2012 Temple of Fruit Party, защото е едно от старите партита, а и е най-добре украсена според мен. 😀 Не забравяйте да гласувате в публикацията на Megg от тук, срокът е до понеделник. Също така можете да кажете и мнението си в нашия сайт. 😀

– Spyro662 –

Posted on 01.08.2015, in Parties, You Decide. Bookmark the permalink. 32 Коментари.

  1. ZeroHero66

    Ах, пак тези решения! 😀 И трите ми харесват много! Отново няма да гласувам, защото не мога да избера една – според мен и трите са страхотни! 😀

  2. ayhanayhan

    Вижте, на Теmple of Fruit Party ще има айтем за глава!

    • Да, прав си! Ще бъде много готино, ако бъде това и сложат тези украшения. Ще имаме бонус айтем за глава. Така де, тези които не са го взели. 😀

    • ayhanayhan

      Да! 😀

  3. 2012 Temple of Fruit Party! Филип, Spyro вие за кого ще гласувате? 😀

  4. Тези декорации ще бъдат из всички стаи на Club Penguin или не? Смисъл, за всички стаи на CP ли ще питат екипа на Club Penguin за коя декорация да гласуваме?
    Филип: Не, както вече споменах в първата си публикация, Megg ни пита само за The Beach, Pizza Parlor и Cove. В момента гласуваме за последната стая от списъка. 🙂

    • ZeroHero66

      А останалите стаи как ще бъдат украсени? Като за Halloween Party, или също ще са специални за 10 годишнината на играта?
      Spyro: Все още не ни е изяснено.

  5. Crystal Scot

    2012 Temple of Fruit Party!

  6. 2012 Temple of fruit Party! 😀

  7. 2012 Temple of Fruit Party.

  8. ZeroHero66

    На стаята от Prehistoric Party я има играта за копаене и откриване на яйца. Според вас, ако тази стая се избере, дали ще можем да играем играта?

  9. ivailoivanov2003

    Аз гласувам за Praistoric Party 2013

  10. Temple of Fruit Party 2012! Била съм на него, но много ми харесва как е украсено! 🙂

  11. Sweet strawberry

    Гласувах за 2012 Temple of Fruit Party! Искам да победи тази стая, защото ще ми е интересно да видя лятна декорация през октомври месец. 😀

  12. Temple of Fruit Party!

  13. Отново ще гласувам за най-старото парти, 2012 Temple of Fruit Party.

  14. 2012 Temple of Fruit Party.

    • Мисля, че засега няма да има партита от 2006 и 2007. 😦 Щеше ми се да посетя Winter Luau.

  15. Жалко! Исках едно друго парти, но то е толкова старо, че не му помня името! Филип, сега си доста активен! Днес почти цял ден те виждам отстрани, и Спиро, но по-малко.

  16. ZeroHero66

    На стаята от Super Hero Party 2013 има надпис Secret Tunnel. На партито можело ли е да се ходи там и ако да – какво има там? Не съм присъствала на това парти и ми е любопитно да разбера.
    P2: Можеше да се стигне до леговището на злодеите, където беше достъпна и играта за създаване на роботи. http://i.imgur.com/ZjZxNJ1.jpg

  17. Може ние да избираме тези стаи, а екипът на Club Penguin да избират за други. :O

  18. Ще има ли диванът диня и лампата банан за неплатени играчи?
    Spyro: Все още нямаме информация какви айтеми ще има.

  19. Може ли Temple of Fruit Party?
    Spyro: Гласувай за стаята в коментарите на публикацията на Megg.

  20. А онзи ананас, който се пече на огъня пин ли е?
    Spyro: Не той беше част от мисиите, които трябваше да се изпълняват на партито.

  21. ZeroHero66

    Така, значи накрая стигаме до извода, че може би ще имаме нещо във всяка от стаите – айтем в първата и игри в другите две! Дано да ги има! Ще бъде много забавно според мен!

  22. На мен ми харесва Adventure Party: Temple of Fruit 2012, понеже беше първото ми парти и ми се иска да върнат някои от декорациите! 😀

  23. На мен най-много ми харесва Temple of Fruit Party през 2012. 🙂

  24. Ако имаше Ultimate Jam 2012 несъмнено щях да избера него. На мен лично не ми беше много интересно на Temple of Fruit 2012, главно защото мембърството ми изтече в началото на месец август. 😀 . А и нямаше толкова много неща за правене освен мини куеста и събирането на айтеми. Но все пак това е най-добрия избор от трите стаи (поне за мен).

Оставете ни въпрос или мнение

