Penguin Style – август 2015

Здравейте, пинговци.

Ако сте се чудили до сега дали да си купите мембърсвто в Club Penguin, мисля, че сега е най-подходящият момент! За първи път в историята на играта е публикуван най-големият каталог правен някога. Той съдържа 541 айтеми, както за платени, така и за неплатени играчи, което е страхотно.

PS - A2015 (4)

Ще започна от края. В каталога на предпоследната страница са фоновете, които са за всички играчи. По традиция първо тях ви показваме. 😀

Screenshot_1

Ето и страниците с айтеми за всички. Първата страница съдържа нови суитшърти и страхотни коси за момичета и момчета.  Ще ви покажа само айтемите за безплатните играчи, друите ги разгледайте сами – ще останете приятно изненадани. Няма какво повече да кажа, каталозите говорят сами. 😀

PS - A2015 (5)

PS - A2015 (1)

Също така в каталога има и синьото пате, с което можете да плувате и да спечелите марката „Go Swimming“Това е един наистина ценен айтем.

PS - A2015 (2)

А пингвинът на работа този път е фотограф, Можете да снимате с камера или с фотоапарат, с който пак ще можете да спечелите марката „Snapshot“.

PS - A2015 (3)

Това определено е голяма промяна за Club Penguin. Доста стари играчи са недоволни, защото редките айтеми са се завърнали. А вие на какво мнение сте? Радвате ли се, че толкова много стари и редки айтеми са се завърнали?

– Spyro662 – 

37 thoughts on “Penguin Style – август 2015

  1. Леле това не може да е истина някой да ме ощипе за да видя дали не е сън!

  2. Жалко, че не съм мембър, за да си ги купя. 😦 Новите айтеми са направо невероятни!

  3. Страхотно, макар че имам повечето айтеми се радвам страшно много, особено за гуменото пате най-сетне си взех марката и имам всички марки от категорията „Activites“ Ура!

  4. Никога до сега не е имало толкова голямо разнообразие в каталога.

  5. А в каталога добавен ли е сноубордът за марката „Snowboarder“?
    Spyro: Мисля, че да. Имаше 3 вида.

    • Супер, не мога да опиша колко се радвам!

    • И също да попитам: Докога ще са достъпни айтемите?
      Spyro: До края на Септември.

  6. Имам още един въпрос – на Fashion Festival, разрешено ли е да използвам дрехи, които не са от този каталог?
    Spyro: Да, би трябвало да можеш и да ползваш дрехи и от други каталози.

  7. Ааа, не! Официално обмислям да си купя мембърство за 1 месец. Най-якия каталог ever.

  8. Дрехите за всички играчи от първата страница за постоянно ли ще останат?
    Филип: Да, има има и още айтеми за безплатните играчи. Можеш да ги откриеш в по-вътрешните страници. 🙂

  9. Аз не се радвам, защото не съм мембър. На косъм бях за патето!!!!!!!! 😦

  10. P2, може ли код за мембарство, ако имаш?
    P2: В момента нямам, съжалявам.

  11. Невероятно е! Много се радвам, че има толкова много неща за обикновените играчи, а този каталог до кога ще остане? И на Fashion Festival ще има ли и други дрехи освен тези?
    Spyro: Каталога ще остане до края на септември и разбира се, че на Fashion Festiva ще има още айтеми.

    • Явно играта са я харесали толкова много, че са решили да я сложат още един път. 😀

    • И гривните за не мембъри ги има в страниците за мембъри. 😀

  12. Щом обновиха страницата за безплатни айтеми след толкова дълго време, кой знае кога пак ще я обновят? 😀

    • Е, важното е, че все пак я обновиха, а и сега има и повече неща за не-мембъри от обикновено, което е страхотно! Сега всички ще могат да се насладят на партито. 🙂

  13. P2, ако ти се появи код за мембърство, който не от промоцията, ще ми пратиш ли на имейла?
    P2: Не мога да обещая, защото наистина много хора искат такива кодове. По-вероятно е да имаме конкурс, ако получим.

  14. Много се зарадвах, като видях колко много айтеми за безплатни играчи има, тъй като най-сетне успях да си взема сините кецове, които отдавна си бях хяресал. Доколкото знам, те са били достъпни за вземане преди доста време, и то само от мобилната версия и за кратко. Много от другите завърнали се айтеми също са хубави, но аз вече ги имам от когато са били предния път в играта, което от една страна показва, че играя отдавна, а от друга – няма значение, тъй като сега вече всички пингвини, колкото и да са млади или стари, ще могат да си ги вземат. Въпреки всичко, намирам за положително нещо, че по-новите играчи ще могат да се обзаведат с толкова много готини айтеми. 🙂

  15. Това е страхотно! Толкова много айтеми! Първоначално, когато го видях, си казах ,,Това не може да е CP, толкова много айтеми“. Но после разбрах всичко. Ще побързам да вляза, за да не стане така, че да ги изпусна. 😀

  16. Мисля, че не е честно спрямо старите играчи. С връщането на старите дрехи, вече не са толкова ценни и са като останалите дрехи-обикновени..
    Филип: И аз съм на същото мнение. Така по никакъв начин не се отличават редките пингвини. Винаги съм бил против връщането на редки айтеми, или ако връщат, поне да са в различен цвят. Напълно подкрепям написаното от теб. :/

    • Айтемите са хубави, старите обаче се чувствам гадно и ми е жал за по-старите играчи и няма да си ги слагам. Единствено ще взема марката за патето и след това няма да нося стари айтеми, понеже е гадно. Сега вместо старите играчи да са по-специални и наградени, за всичкото време, в което са играли СР, те стават съвсем обикновени и от части унижени. 😦 Аз съм доста нов играч, обаче не смятам, че това е честно, затова няма да използвам тези айтеми, освен ако наистина не се налага!
      Филип: Много мило от твоя страна, но наистина не си длъжна да го правиш. Все още има айтеми, които по-старите играчи можем да носим и да бъдем по-специални, така че не се лишавай от възможността да си ги носиш. 🙂

    • Аз също съм на същото мнение. И не го казвам само за да се съберем много хора, които да казват това, ами защото някои от айтемите, които връщат, дори бих казал по-голямата част, са доста редки и ги имат много малка част играчи в играта. А сега като ги върнаха, ги имат много хора, което според мен никак не е честно.

    • И въпреки това, аз си решавам, че няма да ги нося. Напълно съм съгласна, че не е честно да ги връщат.

    • Аз се въздържам, защото за повечето нови играчи е хубаво, за старите – лошо. И без това обявиха, че ще върнат всики айтеми без парти шапките и пинове. Но все пак имам някаква надежда, че ще спрат да пускат редки айтеми. 🙂 Защото и аз мисля, че се падам стар пингвин, след като някои айтеми от 2011 и те станаха редки. 😦

Оставете ни въпрос или мнение!

