Отпразнувайте международният ден на котката с PH

Здравейте, пинговци!

8 август е международният ден на котката, какво по-хубаво от това да отпразнуваме с едно онлайн събиране с нашият любим пъфъл помощник – PH.

PuffleHandlerCatDay

  • Сървър Chinook в 20:00 часа на 6 август
  • Сървър Wool Socks в 01:00 часа на 7 август
  • Сървър Sled в 01:00 часа на 8 август
  • Сървър Jack Frost в 01:00 часа на 9 август
  • Сървър Cloudy в 20:00 часа на 9 август
  • Сървър Mittens в 01:00 часа на 10 август
  • Сървър Iceland в 20:00 часа на 10 август
  • Сървър Fog в 01:00 часа на 11 август
  • Сървър Cozy в 20:00 часа на 11 август
  • Сървър Crystal в 01:00 часа на 12 август

Не забравяйте да си вземете вашата котка пъфъл или, ако нямате някой друг ваш любим пъфъл. Стая, в която да я чакане не е обновена, така че стойте там където има най-много пингвини или в Town. Срещите са малко късно, но предполагам, че на тези от 20:00 часа ще можете да я срещнете. Пожелавам ви успех!

 – Spyro662 –

19 thoughts on “Отпразнувайте международният ден на котката с PH

  1. На мен любимите ми пъфъли са котката и жълтият, заради синия език. 😀 А пък в истинския живот съм фен на кучетата, а не на котките. 😉

  2. Не знаех, че има ден на котката! 🙂 Много се радвам за срещите с PH. 😀

  3. Дори не бях чувала за ден на котката, обаче ми звучи добре. Ще отида на някоя среща, ако имам възможност, но вчера за съжаление не можах да отида.

  4. Нямаше ме 4 дни и забелязах как ср са намерили начин да ни зарадват отново. Чувал съм за денят на птицечовката, кучетата, мечките, но за котките не съм! 😀

  5. Може ли да попитам къде мога да задам въпрос към ръководството на Club Penguin?
    Филип: Въпросите си можеш да задаваш на този имейл: support@clubpenguin.com

    • Всъщност, има слухове, че този дизайн на Dot ще е само за Fashion Festival, и след това ще бъде отново с нормалния й вид. Но дали е така, само времето ще покаже. 😀

    • Dot ще идва на партито?
      P2: Да, точно така.

    • Ехаа, не знаех, че Dot ще идва. Значи със сигурност ще бъде яко партито. 😀

  6. Страхотно. Вчера пътувах и чух по радиото, че тогава било деня на бирата, а следващия ден ще е на котето. Това с бирата няма нищо общо, просто реших да го споделя. 😀

  7. Аз отидох на една среща, но се обърках, защото мислех, че е в 1 следобед! 😀

  8. “Срещите са малко късно, но предполагам, че на тези от 20:00 часа ще можете да я срещнете.”, това значи ли че на тези от 1:00 няма да се появи?
    Филип: Spyro е имал предвид, че 20:00 е по-достъпен час за посетителите на Bobonika. Разбира се, че ще се появи и на срещите в 1:00.

  9. Ех, за жалост не можах да срещна PH този път. Но пък беше много забавно. Танцувахме за нея, всички се боядисахме в оранжево… аз намерих нов приятел. Изобщо беше страхотно!

Оставете ни въпрос или мнение!

