Срещни Aunt Arctic – август 2015

Здравейте, пинговци!

Aunt Arctic ще може да се срещне в следващите няколко дни, за да ни помогне с празнуването на Международния ден на левичарите. Тъй като тя пише с левия си плавник, е тук да купонясва с всички нас! Можете да видите Aunt Arctic и без срещите, но с тях е най-лесно да спечелите нейната марката и фон.

AA_LefthandersDay

*Информацията по-долу е по българско време. Всички места са в английската версия на играта.

  • Сървър Rainbow в 01:00 часа на 14 август
  • Сървър Chinook в 20:00 часа на 14 август
  • Сървър Cloudy в 01:00 часа на 15 август
  • Сървър Sherbet в 20:00 часа на 15 август
  • Сървър Cozy в 01:00 часа на 16 август
  • Сървър Sled в 20:00 часа на 16 август
  • Сървър Crystal в 01:00 часа на 17 август
  • Сървър Northern Lights в 20:00 часа на 17 август
  • Сървър Fog в 01:00 часа на 18 август
  • Сървър Mittens в 20:00 часа на 18 август
  • Сървър Frosty в 01:00 часа на 19 август

Непременно ни изпращайте снимки, ако сметнете, че ще можете да присъствате, за да ни покажете колко забавно е било! ^.^

– Penguinn2 –

13 thoughts on “Срещни Aunt Arctic – август 2015

    • Аз също, ако се опитам да пиша с лявата направо, ще спечеля вселенското състезание по грознопис!

  1. Аз пиша с дясната… 😀 Май ще съм от по-тихите на партито. 😀 Жалкото е, че всички срещи са или в 01:00 или 20:00. :/

  2. Кога ще са Rookie, Sensei и Herbert? Че не съм ги срещал.
    P2: Не мога да кажа, тъй като Club Penguin не са споделяли никаква информация за предстоящите им посещения.

  3. Аз мога да пиша и с двете ръце еднакво грозно,така че предполагам, че и аз ще празнувам 😀 😀

  4. Аз я видях, обаче тя ни посети само за 8 или 6 минути 😦 Не беше както при другите!

Оставете ни въпрос или мнение!

