Фен арт: Юли 2015

Здравейте, пинговци!

Най-накрая видеото включващо рисунките по тема „Inside Out Party“ е тук. Не знам защо екипа на играта се забави толкова много с качването му, но по-добре късно от колкото никога, нали? Но знам едно – получили са над 250 рисунки по тази тема, колко е невероятно това? 😀 Можете да видите видеото под този текст.

Благодаря на ayhanayhan, който ме уведоми първи за клипа. Този път рисунките според мен не са от най-хубавите, имаше около 5, които ми харесаха. А темата за месец август е Fashion Festival. Можете да изпратите вашите рисунки на този адрес. Какво е вашето мнение? Споделете го в коментарите

– Spyro662 –

Posted on 16.08.2015, in Featured Fan Art. Bookmark the permalink. 12 Коментари.

  1. Забравихте да споменете каква е следващата тема. :/ Но пък рисунките са страхотни.
    Spyro: Tемата за този месец е Fashion Festival, написах го в публикацията.

  2. Sweet strawberry

    Всичките ми харесват!

  3. До кога ще е срока за рисунките?
    Spyro: До края на месец август.

  4. Хубави рисунки. 😀

  5. Йей, най-после има моя рисунка! 🙂 Току-що в раздел „Въпроси“ написах, че скоро не са качвали мое творение, но ето че и това стана! Много съм радостен. Всъщност, нарисувал съм именно Радост, която се вижда в самото начало на видеото, както и по-отблизо на 0:26. Бях написал името на пингвина си до дъгата (която всъщност е съставена от цветовете на останалите емоции), както всеки път се подписвам върху рисунките си, но от екипа по незнайни причини са решили да го изтрият. Намирам това за малко нечестно, тъй като видях, че на някои други рисунки имаше подпис, но в крайна сметка повече се радвам, че са преценили рисунката ми като подходяща да бъде в клипа.
    Между другото, във видеото забелязах няколко други рисунки, които доста ме впечатлиха, и ми е интересно дали моята е била сред 5-те, които са се харесали и на Spyro. 😀
    Spyro: Да, твоята беше една от тях. 😀 Ето времето на всички, които ми хареса: 0:15, 0:26, 0:29, 0:33, 0:36.

    • Sweet strawberry

      Поздравления! 🙂

    • ZeroHero66

      Поздравления, Moderen! Може би и аз ще започна да изпращам рисунки.. 🙂

    • Благодаря ви за поздравленията! 🙂 Също така, ZeroHero66, според мен ти несъмнено трябва да започнеш отново да изпращаш свои рисунки и рано или късно трудът и старанието ти ще бъдат възнаградени.

  6. Kotebotemote

    Супер! И моята рисунка присъства във видеото 🙂 Е не се вижда цялата, но все пак е нещо. Много съм щастлива- за първи път изпращам рисунка.. Е разбира се това нямаше как да стане без вашия сайт и уроците за пингвини 🙂 така че благодаря и на вас. Така де и вие имате заслуга 😀 🙂 Ако искате да я видите 0:24 в долния десен ъгъл.

    • Да изпращаш за първи път и да ти я публикуват си е голям късмет! Поздравления! 🙂

  7. Всички рисунки в този клип са направо невероятни! 🙂

  8. penguinN9811

    Щом за месец август е Fashion Festival, какво ще трябва да правим – пингвини с дрехи или пингвини с измислени дрехи?
    P2: Което ти харесва. Не е нужно дрехите да са от Club Penguin, а просто да се придържаш към темата за август.

Оставете ни въпрос или мнение

