Нова кратка анимация за Хелоуин

Здравейте, пинговци!

Вчера във Великобритания бе излъчено продължение на кратката анимация „We Wish You a Merry Walrus“, включваща вече познатите герои като Jangrah, Roofhowse, Blizzard и други. Нейното име е „Monster Beach Party“ и е с продължителност от 22 минути. Странното беше, че разбрахме за нейното съществуване едва ден преди това.

monsterbeachparty

Но с Halloween Panic нещата не стоят така. Работник във Factory Create е написал в LinkedIn, че в момента се занимава със създаването на нова анимация за Club Penguin, която ще бъде излъчена за Хелоуин. Както при останалите две, това кратко епизодче също ще бъде направено чрез „стоп кадър“. Предполагам, че с него ще излязат и няколко нови песни, които да зарадват всички нас.

newspecialhalloween

Нямам търпение да видя крайния резултат. Сигурен съм, че ще се получи доста забавно и същевременно интересно. Надявам се скоро да получим и погледи, за да може времето да мине по-бързо.

– Penguinn2 –

Posted on 16.08.2015, in Sneak Peek, Videos. Bookmark the permalink. 13 Коментари.

  1. Sweet strawberry

    Лицето на Rookie изглежда малко объркано. 😀

  2. Някой може ли да ми даде линк към анимацията? 😀 Иначе мисля, че е готино.
    Spyro: По този въпрос, очаквай скоро нещо изненадващо. 😀

    • Какво сте подготвили? Преведено видео ли? Това е страхотно. :]
      Spyro: Скоро ще разберете. 😀

    • Хах, и аз си мислех за преведено видео. 😀

  3. Ако имахме преди и Jetix (сега е Disney ХD, в България го няма) и Disney Channel, можеше да бъде излъчено и тук. 😦

  4. Това е супер. Аз не разбирам много от тези неща. 😀 Някой ще ми обясни ли по-подробно. 😀
    Spyro: Най-важното е, че ще има ново филмче. За сега има 2: „We wish you a Merry Walrus“ и „Monster Beach Party“. 😀

  5. Гадост, почва след няколко минути, а не намирам Disney ХD TV онлайн.

  6. Аз не съм гледала нито едно от трите филмчета… И едва ли някога ще имам възможност да ги видя. 😦

  7. Еее, значи на нищо не прилича! Преди парти ми изчезват приятелите и се появяват след него! Какво да направя? Няма да мога да взема фон от Dot. Това е от Club Penduin, не е от мен! Да се стегнат и да си оправят бъговете, защото много ще напуснем играта!
    Spyro: Да това е един от многото главни проблеми, които трябва да се оправят. Но може да намалиш списъкът си с приятели, може да се оправи.

  8. Като цяло на мен Monster Beach Party ми хареса! 🙂

Оставете ни въпрос или мнение

