Club Penguin Times #513

Здравейте, пинговци!

Следващата седмица е Fashion Festival и Dot няма търпение да види как ще реагираме на модните предизвикателства. Ще можем да създадем различен външен вид за всяко предизвикателство и да го изпратим. Те ще са от различен тип като „Златни и грациозни“ или „Всичко или нищо“. За всеки външен вид, който изпратите, ще трябва да събирате харесвания, както при иглутата. Ако съберете достатъчно харесвания, вашият външен вид ще бъде показван из целия остров. Може би някои от вашите предложения би дало идея на Dot за нова маскировка. Тя ви пожелава успех с модните задачи за другата седмица.

cpt 512 (1)

Карането на скейтборд е доста трудно. Почти колкото тест на EPF. Но Rookie пак има изпит и естествено не се е подготвил. 😀 Има няколко невероятни скейта в Skate Park, които правят страхотни трикове. Също така Rookie иска да измисли свой трик, но засега е измислил само трика „държане на сандвич с две ръце“, който е доста вкусен. Явно има още доста да се учи. 😀

cpt 512 (2)

Предстоящи събития:

27 август – Fashion Festival

27 август – Dot ще ни посети

3 септември – Нов каталог за иглу

3 септември – Нов пин

– Spyro662 –

7 thoughts on “Club Penguin Times #513

    • Е, ако се интересуваш от мода и те бива в тези неща. За мен няма да е много интересно, но може на другите да им хареса.

    • Аз обожавам модата и ме бива в това. 😀 На мен ще ми е интересно да видя това парти, но на другите може да не им чак толкова забавно.

    • Аз както казах вече, изобщо не се интересувам от мода и за мен това е нещо скучно. Изобщо не се вълнувам за партито. Даже си писах в една тетрадка преди един месец разсъждения за CP и си бях измислила паритта, които не искам да има. Едното беше Fashion Festival! А то се оказа, че точно това ще бъде. Аз дори и не очаквах! 😮 Все едно са ми чели тетрадката и са решили да направят някое от тези партита. 😦 Но на някои може да им харесва.

  1. Много ви моля! Може ли код за мембърство от не промоцията.
    Spyro: Съжалявам, но в момента не разполагаме с такива кодове.

Оставете ни въпрос или мнение

