Партито през септември 2015

Здравейте, пинговци!

Megg ни съобщи, че адски много пингвини са поискали парти посветено на Descendants (Наследниците). Е, екипа на Club Penguin e изгледал филма и са решили, че ще е невероятно да доведат „Училище Аурадон“ на острова. Ето и поглед към партито.

ConceptDescendants

Стаята е Mine Shack и изглежда доста добре имаме и още една хубава новина. По време на партито, Iceberg ще се носи във въздуха в мобилната версия на играта. При нас филмът ще се излъчи по Disney Channel на 19 септември от 11:30. Това е всичко за сега. Очаквайте още новини за Descendants Party другият месец.

  – Spyro662 –

Posted on 20.08.2015, in Sneak Peek. Bookmark the permalink. 23 Коментари.

  1. Страхотно! Жалко е, че пак е рекламация, както казаха повечето посетители, но пък нищо не се знае – може партито да излезе едно от най-добрите за годината. 🙂

  2. ivailoivanov2003

    Как така на една среща, която беше минала неделя Megg каза, че предстой University Program Party?
    Spyro: Може би е имала предвид, че ще University ще бъде главната стая на партито, не си разбрал правилно. 😀

  3. ivailoivanov2003

    Допуснал си грешка трябва да е Ice Berg.
    Spyro: Не е вярно. Пише се Iceberg.

  4. Край! На път съм да се откажа от CP! Тази година прекалиха с рекламите! То вече излезе, че използват играта, за да рекламират Disney! Ако партито през ноември пак не ми допадне, повече няма да играя Club Penguin!

    • И аз МНОГО мразя партита посветени на филми и т.н. Единствените, които са ми харесвали са Ultimate Party 2012 и Marvel . Всички други са МНООООГО скучни и въобще не ми харесват.

    • Адски са скучни партитата посветени на филми, наистина! Тази година прекалиха! През септември, ще е имало повече партита-реклами, отколкото партита за CP! 😦 Наистина съм на път да се откажа от играта!
      Spyro: Екипа на играта правят това парти с готови герои, истории и стаи от филма, защото искат да се фокусират и да измислят най-добрите истории за Helloween Party и партито за годишнината, както и за партито през ноември месец. Щеше да размислиш, дали да напуснеш играта, ако знаеше какво са ни подготвили. 😀

    • ZeroHero66

      През октомви партито ще е яко, затова ще видя какво ще е през ноември и тогава ще реша дали да спра да играя CP.

    • Martin Dimov

      Ейй, ZeroHero66, я не дръж знанието само за себе си. 😉 Сподели с нас какво ще има през октомври. 🙂

    • ZeroHero66

      Нали ще е 10-годишнината на играта тогава? Предполагам, че ще бъде уникална и незабравима. Нищо друго не знам по въпроса.

  5. Работата е там, че Club Penguin е на Disney и се налага да се рекламира.

  6. Ще има Star Wars 7 и сигурно ще е първото парти за 2016 през януари, защото филма излиза декември.
    Spyro: Това не е сигурно, аз не искам да има още едно Star Wars парти.

    • Стига де! Аз изобщо не се интересувам от Star Wars и не знам нищо за него, а през януари имам рожден ден. Надявах се, че на рождения ми ден ще е хубаво парти, а то взе, че беше нещо, което тотално ме разочарова тази година. 😦 Дано догодина да не е пак разочарование за мен. Напоследък пиша доста груби коментари за CP, за които се извинявам, но това е моето мнение. CP започва да не ми харесва. 😦

  7. На мен лично, ми харесва идеята за парти на „Наследниците“. Мисля, че ще бъде интересно, особено за тези, които биха харесали филма!

  8. През ноември, кое парти ще е?
    Spyro: Още не знаем.

  9. ivailoivanov2003

    Хора, вие даже не знаете как ще премине партито. Вие май не разбирате, че Disney притежава играта и каквото каже Disney, това прави екипът на играта. Но вие явно не може да разберете! 😦 Прав съм, нали, Spyro?
    Spyro: Да, прав си до някаква степен.

  10. Р2 или някой друг, ще опресниш ли паметта ми? Значи следващото парти ще е това с модата, а по-следващото за филма ,,Наследниците“. И съжалявам, че ви питам в тази публикация, на която пише всичко. 😀 Просто не ми се чете, но съм я чела. 😀
    P2: Да, правилно си запомнила. А пък през октомври е Halloween Party и десетата годишнина на Club Penguin. Тогава островът ще е със стаи от различни събития през изминалите години.

  11. Sweet strawberry

    Disney по този начин си правят реклама на филма им.
    P2: Да, но на практика не печелят почти нищо от него, тъй като го дават по телевизията.

  12. Rupurt6109

    Аз обичам партитата на Club Penguin и е нормално да има реклами, играта е към Disney все пак.

  13. Rupurt6109

    Не мисля, че това проблем заради, който да откажеш играта.

  14. Rupurt6109

    Нямам търпение за годишнината на CP и партито за „Наследниците“ на Disney! Според мен ще бъде много интересно и забавно.

  15. Rupurt6109

    Много бих искал някой от екипа на Bobonika да ми каже дали се вълнува за настоящите партита и промени?
    Spyro: Да аз се вълнувам за партито, много бил искал да видя Iceberg във въздуха. 😀 И ще те помоля следващите коментари да ги пишеш на кирилица, както се гласи в правилата. 🙂

  16. За какво се говори във филма? Погледнах в интернет снимките, изглежда хубаво, но не можах да разбера за какво се говори.
    Spyro: Не съм гледал филма и не мога да ти отговоря. Можеш да гледаш филма на български по Disney Channel на 19 септември от 11:30, ето тук има още информация.

    • А знае ли се кога е старта на партито?
      Spyro: Може би на 24 септември.

Оставете ни въпрос или мнение

