Fashion Festival 2015

Здравейте, пинговци!

Fashion Festival започна! Време е да ви изясня какво ще трябва да правите на партито. Започваме от Town. Вижте само колко модерно е украсено всичко! Чувствам се като истинска звезда.

Fashion Festival (3)

Като влезете в началото ще ви се появи Dot, която ни приветства за добре дошли на модният фестивал, където ние ще можем да покажем стилът си на целият остров. Натиснете „ОK“, за да продължите.

Fashion Festival (1)

И така, първото предизвикателство се намира в Dock, а то е на тема „Смешна/Глуповата мода“. Първо се облечете по най-шантавият начин, по който искате. Когато сте готови с външният си вид, влезте в кабинката над, която пише „Enter Challange“.

Fashion Festival (4)

За да изпратите вашият външен вид в класацията за гласуване, ще ви трябва един билет за предизвикателство. Всеки пингвин влязъл в играта първоначално има по 1. (В момента има проблем с играта и не се показват, пингвините ни)

Fashion Festival CP App (3)

Ако искате да се преоблечете натиснете „Change“, ако искате да изпратите вашият външен вид в класацията за гласуване, натиснете „Submit“. Така пингвините на острова ще могат да гласуват за вас.

Fashion Festival (2)

Сега натиснете щанда, на който пише „Vote“. И гласувайте за 10 пингвина, така ще получите нов билет и ще можете да участвате в друго предизвикателство. Всички играчи могат да гласуват и да пращат колкото си искат тоалети за участие.

Fashion Festival CP App (5)

След като гласувате за 10 външни вида, ще получите 1 билет и 50 coins. Засега няма айтеми, може би при следващите модни предизвикателства ще има.

Fashion Festival CP App (1)

Сега след като получихте нов билет, отидете в Snow Forts. Там е следващото предизвикателство, което е „Златни и грациозни“. След като се облечете според темата влезте в кабинката над, която пише „Enter Challange“ и изпълнете същата процедура. Накрая пак гласувайте за 10 пингвини, за да получите още един билет.

Fashion Festival (6)

Ето го и последното предизвикателство, то е „Животинско царство“. Пак ще трябва да се облечете подходящо, да изпратите външният си вид и накрая да гласувате.

Fashion Festival (7)

След като изпълните и това предизвикателство приключвате със задачите си за сега. След 3 дни ще има нови предизвикателства, а те ще са „Праисторически бал“, „Русалка дъга“ и „Холивудска гимназия“. Можете да следите прогреса си като натиснете иконката със закачалка в горният десен ъгъл.

Fashion Festival (10)

От там също така ще можем да видим колко тоалета сме изпратили за гласуване и колко харесвания са събрали. А на 11 септември ще разберем и кои са топ тоалетите с най-много гласове във всяко предизвикателство.

Fashion Festival (11)

Има и още нещо. В Plaza бе добавена стаята, от която можем да сърфираме. Стаята може да е позната, на някои от вас в Teen Beach Party: Summer Jam 2013. 😀 Натиснете сърфа, за да влезете в стаята.

Fashion Festival (8)

Тази стая на мен ми навява много спомени, но както и да е. Вижте само колко готин изглеждам на сърфа. И най-хубавото е, че стаята е за всички играчи, ако искате да излезете от нея, натиснете картата, която е зад лодката, долу в дясно.

Fashion Festival (9)

Също така, този път има и 5 парти емотиконки. които ще можем да ползваме само по време на партито.

Screenshot_1

На всеки 3 дни ще има нови 3 предизвикателства, за това побързайте да пращате вашите тоалети. Това е всичко за сега, а какво в вашето мнение за партито? Аз съм малко разочарован, защото има прекалено много проблеми и партито засега функционира правилно само в приложението на Club Penguin и плюс това, няма никакви парти айтеми. 😦

 – Spyro662 –

31 thoughts on “Fashion Festival 2015

  1. Значи не платените играчи могат да участват само в една тема – да кажем аз мога да участвам само в ,,Животинско Царство“? Това е гадно. Инак партито ми допада, но повечето неща са за платени играчи. Любимата ми стая е тази със спа процедурите. 😀

  2. Тук печелят ли се някакви награди?
    Spyro: Засега има проблем в играта и не можем да разберем. 😦

  3. Кога ще оправят проблемите и защо сърфът ми е жълт?
    Spyro: Да се надаваме, че ще е скоро и всеки път щом влезеш в стаята сърфът ти е различен.

  4. Току-що бях в Club Penguin и това парти ми изглежда страхотно! Нямам търпение да се включа в предизвикателствата!
    Между другото, Спайро, изписа ми, че си онлайн, и се опитах да те открия, но се оказа, че ти караш сърф, и така и не те видях. 😀
    Spyro: Няма нищо, следващият път може да се засечем. 😀

  5. Много готино парти само дето мога да участвам само в едно предизвикателство!
    Spyro: Извинявай грешката е моя, всички играчи могат да участват колкото си искат.

  6. Не мога да разбера как да гласувам! Ако може да ми помогнете ще бъда благодарен! 🙂
    Spyro: Влез в приложението на Club Penguin. Там всичко е наред. 🙂

  7. Според мен партито има своите минуси и плюсове. Знам, че е гадно, че няма айтеми, но ми харесва да гласувам за стиловете на пингвините. 🙂

  8. Сигурни ли сте че това не е пореден бъг, това че няма айтеми, не вярвам СР да са се отчаяли толкова, че да направят модно парти без дрехи, които да ни дават накрая.
    Spyro: Може би накрая ще ни дадат айтеми, но за сега няма никакви.

  9. Защо не мога да гласувам?
    Spyro: Защото в момента има проблем с играта, може да се гласува само в приложението на Club Penguin.

  10. Само на мен ли ми е бъгнато още, когато искам да like-на нещо само стоят празните квадратчета, а когато искам да си направя костюма пак стои едно празно квадратче. При вас така ли е още или е нещо от мен? 😦
    Spyro: При всички е така.

  11. Защо неми позволява да гласувам?
    Spyro: Защото в момента има проблем с играта, може да се гласува само в приложението на Club Penguin.

  12. Аз не мога да гласувам. 😦
    Spyro: В момента може да се гласува само в приложението.

  13. Кога ще оправят проблемите, в играта и да кажа досега за мен не е имало тъпо парти никога, но сега наистина ме разочароваха!

  14. За съжаление и аз съм възпрепятстван от гласуването, а и нямам възможност да използвам приложението по простата причина, че всичките ми устройства са с Windows – Windows Phone, таблет с Windows, лаптопи с отново със същата система. 😀
    Spyro: Да се надяваме, че CP ще се стегнат малко и ще оправят проблема в десктоп версията. 😀

  15. Обърках се. Последно всеки не платен играч на едно предизвикателство ли има право?
    Spyro: Всеки играч може да участва колкото пъти иска в модно предизвикателство.

  16. Май не разбрахте това не е парти а фестивал! Това е по различно от парти, то е нещо като модно ревю и не е нужно да ти дават подаръци, СР са направили нещо по различно, но не е парти! Я кажете, кое е по-добре, да има нещо, на което се прави нещо на него или пък да няма нищо освен модния каталог, както преди 2 месеца нямаше парти, а просто върнаха мисиите! Плюс това може при другите предизвикателства да има подаръци. 😉
    Spyro: По принцип на всяко събитие дали ще е фестивал, парти или празненство винаги Club Penguin са давали айтем, фон или поне пин. Дори на Festival of Snow 2015 имаше два редки айтема. Може би на Fashion Festival няма айтеми, защото Club Penguin пуснаха огромен каталог с много айтеми за всички играчи, но ще видим, както ти каза, накрая на партито, след като сме изпълнили всички предизвикателства, можем да получим някоя награда.

  17. Аз не съм разочарована от партито, напротив, даже ми харесва. Всичко е по мой вкус модата, дизайнът и всичко е в лилаво.

  18. Не разбирам какво общо има модата със сърфирането? :/
    Spyro: Сърфирането е за забава. 😀

  19. И да, още не са оправили гласуването, а като искам да си актуализирам приложението, за да е с партито ми дава някаква грешка! Досега никога не е било толкова зле положението!
    Spyro: При мен няма проблеми, приложението си върви идеално, както и партито на него. Провери дали имаш достатъчно свободно пространство на устройството ти.

  20. Изписва ми, че не мога да гласувам, ако не мина тези предизвикателства: http://i.imgur.com/XVvLIhV.png Как да ги мина? 😀
    Spyro: Скоро ще публикуваме за новите модни предизвикателства. Трябва да се облечеш според темата и да изпратиш виншният си вид в класацията за гласуване.

  21. Като искам да гласувам ми изписва: „This challenge is nearly ready to go! It’ll begin once we have a few more entries.“ Какво значи това?
    Spyro: Означава, че класацията още не е готова. Трябва доста играчи да пратят своите тоалети, за да можем да гласуваме за тях.

    • И на мен ми беше така. Сега вече разбрах защо.

  22. На партито не може ли да се вземе марката за сноуборда? Имам го като айтем от новия моден каталог, пробвах, но не успях.
    Spyro: Марката Snowboarder е от категорията „Party“, следователно може да се печели само на определени партита и Fashion Festival не е от тях. 😦

    • А кои са те?
      Spyro: Едно от тях е Great Snow Race, а за други не съм сигурен, трябва да се пробва на различни партита.

Оставете ни въпрос или мнение

