Fashion Festival – Нови модни предизвикателства – 1 Септември

Здравейте, пинговци!

Днес, на първи септември, идват и новите модни предизвикателства. Започваме с първото, а то в Dock. Темата там е “Робот нинджа”. Облечете се съгласно темата и влезте в кабинката, на която пише „Enter Challenge“ и натискате бутона “Submit”, за да изпратите тоалета си в класацията за гласуване.

Fashion Festival - Dock

След това гласувате за 10 пингвина на щанда, на който пише “Vote” и получавате нов билет, с който да се включите в другите модни предизвикателства.

Fashion Festival Vote

Второто модно предизвикателство е „Шпионин с черна вратовръзка“ и се намира в “Snow Forts”. Тук повтаряте същите стъпки: изпращате видът си и гласувате за 10 пингвина.

Fashion Festival - Snow Forts

Третото предизвикателство е „Магическа пеперуда“ и се намира във “Forest”.

Fashion Festival - Snow Forts

Горе изброените 3 модни предизвикателства ще бъдат достъпни до 3-ти септември. След тях ще има нови, които ще са: “Пънк пъфъл”,  “Водач на пъфъл от дивите земи” и “Сензация от червеният килим”. Коя тема на вас ви хареса най-много? Кажете мнението си в коментарите.

  – Spyro662 –

10 thoughts on “Fashion Festival – Нови модни предизвикателства – 1 Септември

  1. Помощ писах на СР по повод липсата на приятелите ми на пингвина, а те ми писаха да си изчистя кеша, а аз не мога без да правя нищо. Дали ще ми върнат приятелите или не ? 😥
    Spyro: Би трябвало да се върнат.

  2. А кога ще получим фонът от Dot.
    Spyro: Dot има два фона. Единия го получаваш като я срещнеш и натиснеш иконката от игралната карта, а другия го получаваш като събереш най-много гласове.

  3. На мен ми харесват всичките! За сега имам най-много харесвания на предизвикателството за русалка!

  4. Харесва ми темата за червения килим, а в сегашните тази с пеперудата. 😀 Още от предишните предизвикателства се облякох за следващата тема. 😀

  5. Spyro, на мен ли ми е струва или предизвикателството „Магическа пеперуда” е в Forest, а „Шпионин с черна вратовръзка“ – в Snow Forts? :/
    Spyro: Объркал съм, поправих го.

  6. Това парти ми харесва, и то много. А и вече имам 65 харесвания на предизвикателството Black Tie Spy. 🙂

    • Не ми се вярва. Може ли да покажеш снимка?

Оставете ни въпрос или мнение!

