Конкурс за училищна програма

Здравейте, пинговци!

Всеки ученик има нужда от училищна програма, на която да пише графика на часовете си. Тъй като учебната година започва съвсем скоро, ние решихме, че би било интересно, ако направим още един конкурс с награда. За да участвате е необходимо да направите програма за училище по ваша идея. Можете да я създадете както на лист хартия, така и на компютъра си. Даваме ви неограничени възможности да разгърнете въображението си.

Programa

Ограничението за участие е една програма на човек, която трябва да е свързана само и единствено с Club Penguin. Крайният срок, в който можете да изпратите творението си, изтича в 23:59 часа на 10 септември. Наградата е предоставена от Sweet strawberry, затова и тя ще избере победител, който ще получи Coin код за отключване на 2 неща по избор от Treasure Book 19. Участието ви се смята за валидно, ако коментарът ви е публикуван в Bobonika1212cp и в него няма отговор от екипа ни, който да гласи, че е необходимо да докажете, че вие сте автор на съответната програма. В случай, че имате някакви допълнителни въпроси, не се колебайте да ги зададете в тази статия.

Обновяване от Sweet strawberry: Всеки един от вас показа таланта си и всички го видяха, имаше много добри програми и всеки показа уменията си, но само един ще победи. Все пак това е само конкурс, не е състезание, затова аз избирам Veronika2509, защото в нейната програма видях много старание и желание. Също така избирам нейната програма, защото от опит знам колко е нужно старание, търпение и усилия. Справила си се страхотно! Благодаря на всички, че се включиха. Надявам се скоро пак да има подобен конкурс.

CoinCodePrograma

Penguinn2: Молим победителката да се свърже с екипа ни чрез коментар някъде в сайта, за да ни каже по какъв начин иска да получи кода си.

– Penguinn2 –

Posted on 04.09.2015, in Contests. Bookmark the permalink. 75 Коментари.

  1. Какъв трябва да е размерът на картината за направата на училищната програмата?
    P2: Може да е какъвто пожелаеш.

    • А трябва ли да пише Bobonika или името на създателя на програмата?
      Филип: Не е задължително, но можеш да добавиш името си, в случай, че не би искал някой друг да открадне идеята ти в бъдеще.

  2. Нужно ли е да пише предметите?
    P2: Не, не е необходимо.

  3. Аз нямам Photoshop, за да я направя, а и без това никога не печеля. 😦 Дори когато имам код и ви го давам, вие не пишете конкурс!
    Филип: Можеш да представиш идеята си на лист хартия. Не е необходимо да използваш Photoshop или друга програма. Относно кодовете, няма как да сме сигурни, че не са използвани и не искаме да подвеждаме посетителите на Bobonika.

  4. Sweet strawberry

    Пожелавам успех на всички участници! ◕◡◕

  5. Кристина

    Това е моята програма, дано ви хареса. Ще дам линк с прикачи, че не мога да кача снимката http://prikachi.com/images/12/8338012Y.jpg
    P2: Изглежда добре, но е необходимо програмата да е свързана с Club Penguin. Не съм го споменал, защото предположих, че е ясно, тъй като сайтът ни е само за тази игра.

    • Може вместо птички отзад да има пингвини. 😀 Инак е много красива.

  6. Как се получи моята? http://prikachi.com/images/14/8338014X.jpg
    Сложих името си горе, за да не може да ми вземат идеята. Но не се получи никак добре! Даже е ужасна! 😦

    • ivailoivanov2003

      Поне ще ми одобрите ли коментара , или не искате да участвам? :/
      Филип: Да, очаквах да прочетеш съветите ми, за да мога да ги изтрия от коментара. Вече е одобрен. 🙂

    • Добре ти се е получила! 🙂

  7. Може ли да ми дадете фона на блога на CP?
    P2: http://cpassets-a.akamaihd.net/Evergreen-Background_6-1417729740_1.jpg

  8. Страхотно, но може да не участвам. Защото първо – вече съм печелила, второ – няма да се получи хубава 😉 и май няма трето. 😀 Пожелавам успех на всички! А пък кой знае, може и да се пробвам.

  9. Няма да участвам, не съм печелил на нито едно състезание!!! 😦

    • Sweet strawberry

      Не се отказвай толкова лесно. Може би този път ще имаш късмет. 😉

  10. Това е моята програма. Доста се постарах. Дано ви харесва! 🙂

  11. Това е моята програма! Пожелавам късмет на всички участници. 🙂 http://prikachi.com/images/183/8340183k.png

  12. Можете да изтеглите този архив с файлове, който създадох, ако възнамерявате да правите програмата си на компютър. https://app.box.com/s/02nu1jhsqokruxh2soij22bb22igi01v

  13. Може ли да са до 5 училищните часове? Понеже няма да ми стигне мястото, много се извинявам. 😦
    P2: Да, няма проблем да са толкова.

  14. Ох, омръзна ми да съм толкова несигурна! Взех решение! Повече няма да ви питам кое е по-хубаво. Смятам да предам това, което на мен ми допада повече. А също и трябва ли да има име. В по-горен коментар видях, че не е задължително, но ако някой я копира? 😕 http://prikachi.com/images/382/8344382p.png Ето една с авторско право, ако искате такава без, кажете. 😉 Стана твърде натруфено и изобщо не го харесвам, но при положение, че винаги става така, не се и учудвам. 😉 Успех!
    P2: Не е нужно да слагаш името си на програмата. И спокойно, никой няма да ти я копира, тъй като ние всички виждаме, че ти първа си я публикувала.

    • Много е блестящо. Някак във ваш стил, по-изчистено. Даже не знам какво трябва да значи това. Вие как мислите? Дали го виждам грозно, защото цял ден го гледам или от нещо друго? Не знам. Отне ми около 4-5 часа, беше изтощително. Като знаете, че през това време чаках да ми отговорите, за да знам кое е по-добро, гледах телевизия и така. 😀 Пък и логото при името ми се получи ужасно. Всичко е някак лъскаво. Може ли да обедините всичките ни коментари в един? Аз съм доста добър коментатор. 😀
      P2: Аз обичам по-натруфени неща, но победителят не се избира от мен. 😀 Според мен програмата ти е хубава. Във всички предадени до момента е вложено много старание. И да, според мен от много гледане се колебаеш. При мен също става.

    • Sweet strawberry

      Уау! Наистина твоята програма изглежда впечатляваща! Добра работа Zornica! 🙂 Между другото и аз обичам по-натруфените неща. 😀

    • Чудесна е! 🙂

    • Благодаря ви! Надявам се да избереш най-добрата. 😉 А кой знае, може да направиш примерна. 😀 Проблем ли ще е, ако помогна на приятелка с програмата, няма да ѝ я правя? 😀
      P2: Не, няма да е проблем.

    • Браво, добра работа, Zornica. Само че щеше да е хубаво в долния ляв ъгъл над името ти да сложиш пингвин или пъфъл, но иначе пак си е хубава. Браво, добра работа! 🙂

    • Благодаря на всички. Аз също мислех там да сложа нещо, но някак не ми допадаше, Matiu9393. Пробвах с Rookie, който показва нещо, но не стана. 😀 Инак благодаря за съвета. 😉

  15. А може ли да направя нова програма, с която да участвам?
    P2: Да, може, но тогава първата ти няма да участва в конкурса.

  16. Мисля, че все пак свърших някаква работа. Надписите са малко криви, но все пак се получи нещо. (горе-долу 😀 ) http://prikachi.com/images/265/8342265E.png
    P2: На мен не ми изглеждат на криви. 😀

    • Р2, дали са излишни пъфълите най-долу вляво и шапката от 8-мата годишнина на CP дали е подходяща?
      P2: Според мен така програмата си е добре.

  17. И аз ще участвам, нали може? 🙂
    P2: Да, рaзбира се.

  18. Ето я и моята програма. Дано ви хареса! 🙂 http://prikachi.com/images/157/8343157K.jpg

    • Ех, и аз правех такава програма с бележки. 😦 Дали ще е проблем ако и моята програма е с бележки? Ще се счита ли за копиране?
      Филип: Не, няма проблем. 🙂

  19. Това е моята. Надявам се да ви хареса! 🙂 http://prikachi.com/images/580/8345580W.jpg

    • Невероятна е! Ти си първия, който се престрашава да опита на лист, не на компютър. 😀

    • Sweet strawberry

      Харесва ми твоята програма!

    • Благодаря! 🙂

    • Прекрасна е! И аз щях да правя програмата на лист, но се сетих, че не мога да рисувам пъфали и пингвини. 😀 А в момента работя по програмата ми на компютър.

    • Много е хубава! Най-хубавото е че е на лист.

  20. С какви програми мога да направя програмата на компютър?
    Филип: Аз бих препоръчал Photoshop. Има достатъчно функции, които биха ти помогнали да създадеш програма. Някои посетители се доверяват на Paint, PhotoScape, Paint.NET или други по-опростени програми. Ако си напреднал, можеш да използваш Adobe InDesign или Adobe Illustrator, които също са подходящи за изработване на подобен тип дизайн.

    • Аз използвах PhotoScape, Paint и Paint.NET, с който замествам Photoshop-а. 😀 И благодаря на Р2, който ми каза за нея. 😀

  21. Р2, нали утре е крайният срок? :/ Искам да съм сигурна.
    P2: Не, крайният срок е в полунощ на 10-ти срещу 11-ти септември. Тоест има още около 48 часа.

  22. Това е моята програма: http://prikachi.com/images/14/8348014Q.jpg Рисувах я три дни с много желание и старание. Не съм използвала компютър или компютърни програми, нито пък съм копирала. Надявам се да ви хареса! 🙂 Ако качеството не е добро, ще я пратя отново.
    P2: Не е от най-доброто качество, но е приемливо. Няма нужда да я пращаш отново.

  23. Знам, че ще съм негативна, но ми е много гадно. Всички са с някакви хубави програми, само моята някаква. Вижда се, че са се старали повече от мен. И една приятелка я е страх да предаде последна, защото тогава Теди може да не я види. Теди, ще й кажеш ли, че не е възможно да не видиш някоя програма? Аз искам да и кажа нещо, но тя бърза да я предава. :/
    P2: Спокойно, ще се погрижа да види всички програми, които са ни изпратени.

    • Sweet strawberry

      Zornica, аз всеки ден влизам във тази публикация и не пропускам да видя нито един коментар. Всички програми съм видяла до сега и не съм пропускала ден, в които не съм влизала тук. Затова бъди спокойна, че ще видя и нейната програма. ◕◡◕

    • Добре, но приятелката ми се притеснява, не аз. 😀 Тя се казва Stelichka и иска да е сигурна, че няма да пропуснеш нищо. И аз съм като теб, всеки ден влизам в тази публикация. 😀

  24. Благодаря на всички! 🙂

  25. Утре ще ви пратя снимка на програмата ми, но с фотоапарат, защото рисунката ми изглежда много размазана.

  26. Снимах я отново, но с по-добро качество: http://prikachi.com/images/362/8349362x.jpg

  27. Ето я и моята програма:

    Искам да знаете, че за нея ми помогна Zornica3. Тя ми помогна с нейните шрифтове. Стана ужасна, изобщо не я харесвам. Много е бляскава, а също и при мястото с цифрите има доста черни сенки. Надявам се да спечеля, никога досега не съм, а много искам. И пак не вярвам, че изобщо имам някакъв шанс. 🙂
    Spyro: На мен ми харесва, не е нужно да критикуваш хубавата си програма, напротив трябва да си сигурна и уверена в себе си. 🙂

  28. Кога ще излезе класирането? 🙂
    Spyro: Днес или утре.

  29. Победителят ще бъде обявен в тази публикация до понеделник. Благодарим на всички, които участваха!

  30. Честито на побидителя! Аз знаех, че ще бъде тя. 😦 Но няма нищо, вярно е, че са нужни доста усилия да се нарисува толкова прецизно такава програма. 🙂 Можеше да има втори победител и ако не е използвал кжд от промоцията, да му дадем. Аз мога да спонсорирам. 🙂

  31. Благодаря много за високата оценка и за хубавите думи, Sweet strawberry! 🙂 Много, много се зарадвах, не очаквах да спечеля… Club Penguin е любимата ми игра. 🙂

  32. Благодаря много за кода. Mожете да го пратите на електронната ми поща. 🙂
    P2: Готово, вече би трябвало да си го получила. :]]

  33. Честито на победителя!

Оставете ни въпрос или мнение

