Предстоящото през септември 2015

Здравейте, пинговци!

Този месец също предстоят много вълнуващи неща и в случай, че нямате търпение да разберете точно какво ще се случи, Megg сподели информацията в нова публикация. И отново буквите са разбъркани, за да има максимално забавление докато научаваме нова информация.

WhatsComingSeptember

  1. ysedin nntdcseadse yaptr (Disney Descendants Party)
  2. nlntioaa wilelifd nohtm (National Wildlife Month)
  3. katl leik a ietrpa yda (Talk Like a Pirate Day)
  4. onaatiln divoe gsaem ayd (National Video Games Day)
  5. ddeyt eabr ady (Teddy Bear Day)
  6. drea a obok dya (Read a Book Day)
  7. bemrmeer nhwe… (Remember When…)
  8. shear yuro erismoem (10 naaiyvensrr idvoe) | Share Your Memories (10 Anniversary Video)

Вдясно съм написал и подредените думи, които можете да видите като маркирате текста с мишката си. Така можете да се уверите, че сте се справили успешно. Вълнувате ли се за това, което ще се случи в идните седмици и защо? Споделете с нас в коментарите по-долу.

– Penguinn2 –

Posted on 05.09.2015, in Blog Posts, Sneak Peek. Bookmark the permalink. 8 Коментари.

  1. алекс малинова

    Може ли да ми го кажете на български? Английският не ми е много добър! :))))
    P2: Disney Descendants Party (за филма Наследниците), Международен месец на дивата природа, Ден за говорене като пират, Международен ден на видеоигрите, Ден на плюшените мечета, Ден на четенето на книги, Помните ли когато…, Споделете своите моменти (видео за 10-тата годишнина на CP).

  2. 1. Disney Descendants Party
    2. International Wildlife Month
    3. Talk like a Pirate day
    4. International video game day
    5, Teddy Bear day
    6. Read a Book day
    7. Remember when…
    8. Share your memories (10 Anniversary video)

    Беше малко трудно. 😀

  3. Ох, мразя ги тези. Не ми се познават, пък и не мога. 😀
    P2: Поради тази причина съм ги вмъкнал и в правилния им ред. 😀

  4. 1. Disney Descendants Party
    2. National Wildlife Month
    3. Talk Like a Pirate
    4. National Video Games Day
    5. Teddy Bear Day
    6. Read a Book Day
    7. Remember When…
    8. Share Your Memories (10 Anniversary Video)

  5. Sweet strawberry

    Какво ще представлява „Teddy Bear Day“? Изглежда, че ще бъде интересен ден. 😀
    P2: Нямам представа. Може само да се спомене за него във Facebook страницата на Club Penguin, а да няма нищо специално в играта.

    • Има плюшено мече като мебел, може да бъде айтем за отключване. 😀

  6. P2 тази сутрин, като влязох в играта ми Dot ми каза, че е доволна от представянето ми и е харесала дрехите ми. Даваше ми фон, цъкнах, за да го взема, но не успях, което е най-странното :(, може би грешката ми беше, че след това натиснах и „ÖK“. Сега фона го няма 😦
    Spyro: И при мен се случи така. Проблема е от играта, да се надяваме, че скоро ще бъде поправен и фона да бъде достъпен.

    • Помолих CP и те ми добавиха фонът, нали ще можем и утре да го вземем?
      Spyro: Да, надявам се.

Оставете ни въпрос или мнение

