Fashion Festival – Нови модни предизвикателства – 8 Септември

Здравейте, пинговци!

Ще се наложи отново да се преобличате, защото последните модни предизвикателства са тук. При влизането в играта ще ви се появи  Dot, която ви дава специален фон, защото сте участвали в модните предизвикателства. (По някаква странна причина аз не мога да взема фона, може би е проблем от играта)
Fashion Festival - nc7sep (3)

Първото модно предизвикателство е в „Dock“ и е на тема „Напълно случайно“.

Fashion Festival - nc7sep (2)

Второто е в „Snow Forts“ и е на тема „Супергерой“.

Fashion Festival - nc7sep (4)

И последното модно предизвикателство е във „Forest“ и е на тема „Морски създания“.

Fashion Festival - nc7sep (1)

Тези модни предизвикателства ще бъдат достъпни до 10 септември, а на 11-ти ще бъдат показани тези с най-висок вот из целият остров и така Fashion Festival ще приключи на 9 септември. А на вас хареса ли ви партито?

  – Spyro662 –

Posted on 08.09.2015, in Party Updates. Bookmark the permalink. 11 Коментари.

  1. И аз не мога да си взема фонa!

  2. Партито според мен не е разочароващо. А защо Fashion Festival приключва на 9ти септември и няколко дни по-късно на 16ти ще има ново парти. Обикновено се чака седмица или две.
    Spyro: Така са решили екипа на играта, а и може партито да е по-дълго.

  3. И на мен стана проблем с играта и не мога да взема фона!

  4. Щом не можем, ще можем ли да го вземем в бъдеще? http://prikachi.com/images/440/8345440e.png
    Spyro: Да, това е проблем от играта. Фонът трябва да бъде достъпен на 11 септември.

  5. Нее, никога няма да мога да си взема фона, защото като влязох, Dot ми се показа, но не ми го даде и като влязох отново, тя не ми се показа, което значи, че няма начин да го взема. 😦
    Spyro: И при мен стана така. Но фонът би трябвало да бъде достъпен на 11 септември. Ако не ни се покаже, тогава ще пишем на екипа на играта да ни го добавят.

  6. Hi Bobonika! Your blog is THE BEST RUSSIAN BLOG I have ever seen!! I love it 😀 It’s fantastic that you still posting despite your language has been eliminated.
    Philip: Thank you for your great response. Our blog is actually in bulgarian language. In addition, Bobonika has been running since 2008, when russian servers were not introduced to Club Penguin yet, so there is no reason for us to stop doing what we love. Thanks for stopping by! 🙂

  7. Аз също имам проблем. Вчера влязох и нямаше фон, а днес има. Дано да мога да получа фона по друг начин, защото много го искам. :/

  8. Не мога да взема фона! 😦

  9. Е, явно с това парти успяха. Нямах кога този месец да влезна, но редовно четях публикациите и бих могъл да кажа, че с това парти се представиха на ниво. Бих могъл да кажа, че е толкова добро, колкото Ultimate Jam 2012. Браво на екипа на СР.

  10. На мен пък Dot изобщо не ми се появи в играта.

Оставете ни въпрос или мнение

