Победителите в модните предизвикателства

Здравейте, пинговци!

При влизането в играта ще получите нов фон от Dot. Фонът се появяваше също преди няколко дни по погрешка и имаше проблем с взимането му, но сега е оправен. И също така фонът се появява при всички, независимо дали преди сте се опитвали да го вземете.

Dot's new bg

Ето и дългоочакваните победили в модните предизвикателства. Те бяха избрани от вас. Вижте тези с най-висок вот от предизвикателствата в “Dock”.
Fashion Festival - Top Outfits (4)

Fashion Festival - Top Outfits (5)

Това са победителите от предизвикателствата в “Snow Forts”.

Fashion Festival - Top Outfits (1)

Fashion Festival - Top Outfits (6)

И накрая победителите от предизвикателствата във “Forest”.

Fashion Festival - Top Outfits (2)

Fashion Festival - Top Outfits (3)

Честито на победителите!  A на вас харесват ли ви победителите и доволни ли сте от завършека на партито?

– Spyro662 –

4 thoughts on “Победителите в модните предизвикателства

  1. Честито! Има ли някой победител от сайта? Аз видях един пингвин, който ми беше копирал стила при роботите. А може и аз да съм го. 😀

  2. Честито на победителите! Предполагам, че са много щастливи! Аз не очаквах да спечеля, затова не съм разочарована, че не съм сред победителите. Аз дори и не участвах в партито много, понеже не си падам много по тези неща, но сигурно е било интересно за тези, които се интересуват от мода и обличане. Браво на CP за разнообразното парти! 🙂

  3. Честито на всички победители! 😀 Мисля, че няма спечелил от сайта. 😀

Оставете ни въпрос или мнение!

