Малки обновявания от 10 септември и погледи към Descendants Party

Здравейте, пинговци!

Club Penguin промениха своят логин с реклама за предстоящото парти. И мотото на партито е малко неподходящо, но ще ви го преведа “Бъди лош до мозъка на костите”. 😀
Descendants-Party-Billboard_0

Също така, cpthebest ми предостави погледи и музиката към стаите от партито, за което съм му много благодарен. Можете да видите стаите под този текст. Внимание! Ако не искате да си разваляте изненадата от партито по-добре не гледайте.

Mine Shack

Descendants-Party SN (3)

School

Descendants-Party SN (2)

Iceberg

Descendants-Party SN (1)

Ето и музиката от стаите:

Тези снимки не показват пълният вид на стаите, не може всичко да знаем предварително. 😀 Засега на мен най-много ми харесва “Iceberg” как е украсен, но може да си променя решението като видя всички стаи в пълният им вид, а на вас коя ви харесва най-много?

 – Spyro662 –

13 thoughts on “Малки обновявания от 10 септември и погледи към Descendants Party

  1. Мисля че ще е много яко парти,но така казвахме и за модното и другите останали :/ . Дано това наистина да едно страхотно парти по случай 1-вият Учебен ден 🙂

  2. Spyro, може ли да ми пратиш първата мелодия от тази публикация, мерси предварително.
    Spyro: Можеш сам да го направиш като натиснеш десен бутон върху песента и после натиснеш “Запазване като” и после “Запиши” Ето снимка http://i.imgur.com/KwDep79.png.

    • Не стана, като го направих ми изтегли папка с файлове и снимки ама мелодията я няма.
      Spyro: Да, моя грешка. Отвори този линк и направи същите стъпки.

  3. Имам един въпрос: Откъде и как cpthebest е взел тези погледи?
    Spyro: От приложението.

    • Имам си моите начини. Видях че много от вас харесаха да виждат погледи и затова мисля да давам на Спайро погледи по-честичко. 😀

  4. На мен също ми харесва декорацията на Iceberg. 🙂

  5. На мен най много ми харесва декорацията на Mine Shack! Нямам търпение за партито!

  6. P2, дали някога то ще дойде? https://bluesblogcp.files.wordpress.com/2015/06/club-penguin-ufo-discovery-cave-maze.png
    Spyro: Това НЛО е може би поглед към друго парти или събитие, което ще се състои. Club Penguin винаги ни показват някои странни неща, с които се опитват да ни накарат да развиваме теории за предстоящите събития.

  7. Ужас партито е само 3 стай! 😡
    Spyro: Партито е само 3 стаи, защото екипа на играта са искали да поработят повече върху Anniversary Party и Halloween Party. Но не забравяй, че има още едно събитие: “Ден за говоренето като пират”. Той ще е днес и ще има малко празненство в “The Beach”.

Оставете ни въпрос или мнение!

