Descendants Party 2015

Здравейте, пинговци!

Наследниците са тук! 😀 При влизането в играта ще ви се появи Mal, дъщерята на Злодеида, добре познатият ни злодей от приказката “Спящата красавица”. Тя ви казва, че Наследниците завземат острова на Club Penguin и е време да бъдем лоши, но по добър начин. Не знам това как може да стане. 😀

Descendants Party 2015 (4)

Отворете иконката, горе в дясно и ще ви се отвори книга, на която пише “Добре дошли в училище Аурадон” и от нея можете да си вземете айтеми. За всички играчи са айтемите за ръка, те се вписват с горните костюми на “Наследниците”, които са за платени играчи.

Descendants Party 2015 (2)

Descendants Party 2015 (3)

Да видим и украсите за партито. Те са вдъхновени от филма на Дисни “Наследниците”, който ще бъде излъчен тази събота от 11:30 по Disney Channel. Да преминем към стаите. Това е “Mine” и стаята е декорирана като училище Аурадон, харесва ли ви как е украсена, има много хубав двор.

Descendants Party 2015 (5)

А това е самото училище. Тук се намира и тайната. А каква е тя? Тайната е, че можете да играете морски шах на дъската. Вижте мен например, аз спечелих от първият път. Но мисля, че дъската ме остави да спечеля! Ще разнищя тази работа. 😀

Descendants Party 2015 (6)

И ето я и последната декорирана стая за партито. Това е “Iceberg”, а той е декориран като “Острова на изгубените”. Той също е доста добре украсен, тук тайни няма, може би. Ако откриете нещо ни уведомете непременно! 😀

Descendants Party 2015 (1)

Това е всичко за сега. Партито приключва на 30 септември. Ако се чудите, защо толкова малко стаи са декорирани и няма нищо за правене, това е защото екипа на играта искат да се фокусират върху Anniversary Party и Halloween Party. Партито е достъпно и за мобилни устройства с операционни системи iOS и Android, за съжаление аз съм с нов телефон, на който не ми тръгва и няма как да ви покажа снимки от там. А вие доволни ли сте от партито?

 – Spyro662 –

11 thoughts on “Descendants Party 2015

  1. Партито е скучно! Но със сигурност няма да бъда разочарован от следващите две партита. 🙂

    • Както каза Spyro като Отговор на един от Коментарите “Всяко парти би могло да бъде забавно с малко въображение” 🙂

  2. Аз не съм гледала филма. Може ли някой да ми разкаже накратко за какво се разказва?
    Spyro: Можеш да го гледаш тази събота от 11:30 по Disney Channnel на български.

    • Аз го гледах преди една седмица. 😀 Общо взето филмът е интересен.

  3. Статуята се сменя! Когато влезнеш за пръв път в “Mine” всичко е нормалноm, но вторият статуята се превръща в чудовище!
    Spyro: Още една тайна! :O

  4. Този път партито ми харесва и кученцето е сладко и е свързано с Круела Девил от Далматинците и огледалото на Злата кралица от Снежанка и книгата със злия маг – Джапар от Аладин.

  5. Когато влязох днес в играта, първо започна да ми излиза, че получавам един куп марки, които вече имам, след това, когато се опитах да взема безплатните айтеми, не съм сигурен, че се получи, после отгоре вдясно ми излезе поле, в което пишеше, че някаква лава лампа и то за мембъри, а аз не съм мембър, е добавена към инвентара ми, и накрая ми се изписа, че връзката се е разпаднала и ме изхвърли. Какво се случва?
    Spyro: В сряда и четвъртък Club Penguin се обновява и често се случва да има проблеми с играта тогава. Например на мен ми звучеше музиката от Fashion Festival и не ми появяваше иконката с айтемите. И когато се случи нещо такова те изхвърлят от играта и не ти се запаметява прогреса в нея.

  6. Какъв е новия ти телефон? И съм разочарована от играта. 3 декорирани стаи, как може? :/ Съжалявам, че съм толкова негативна. Но това е истината. Щеше да бъде яко, ако имаше някакви тенджери, на които когато отидеш до тях дрънчат. 😀
    Spyro: LG Leon. За мен няма значение колко стаи са декорирани. Всяко парти би могла да бъде забавно с малко въображение. 😀

  7. И на мен ми харесва партито! Само че не мога да играя, защото нямам интернет поне засега.

  8. Страхотно парти! А на него може ли да се вземе някоя от марките „Out At Sea“ „Party Puzzle“ „Music Maestro“ „Stunt Penguin“ „Mountaineer“? Също тази за сноуборд танц на парти, като се има предвид, че имам сноуборда като айтем?
    Spyro: Съжалявам, но на това парти няма как да спечелиш горе изброените марки. Те се печелят само на определени партита.

Оставете ни въпрос или мнение!

