Поглед към Anniversary Party

Здравейте, пинговци!

Десетата годишнина на Club Penguin наближава и както знаете 10 години са много дълго време и по този повод екипа ще организира огромно парти!

MascotGroup10

От 1 до 21 октомври отпразнувайте годишнината на десктоп компютри и в приложението на Club Penguin. Пригответе се за пътуване по линията на спомените като посетите стари парти стаи и научите повече за тяхната история от известните личности или да кажа Талисботи. И да, целият остров ще бъде декориран!

RockhopperBot

Всеки ден от партито ще получаваме безплатен айтем! Платените играчи от десктоп версията на играта ще могат да си осиновят Black T-Rex и Pink Triceratops пъфъли. А в приложението на Club Penguin, ВСЕКИ ще може да си осинови златен пъфъл по време на партито!

DinoPuffles

Не знам за вас, но аз съм супер развълнуван за партито! Сигурен съм, че ще е незабравимо. Нямам търпение да стартира, а вие?

– Spyro662 –

Posted on 19.09.2015, in Sneak Peek. Bookmark the permalink. 11 Коментари.

  1. А така изглежда шапката за 10тата годишнина – не натискайте ако искате да останете изненадани.
    Spyro: Да, P2 вече публикува за нея в първата публикация с погледи.

  2. алекс малинова

    Ще бъде много готино!

  3. Супер! Нямам търпение! Толкова съм развълнувана. Rockhopper изглежда много квадратен. 😀

  4. По погледите виждам, че ще има стая от първото и най-любимото ми парти – Adventure Party. Нямам търпение!

  5. Sweet strawberry

    Мислих си, че никога повече няма да бъдат пускани тези пъфъли отново. 😀

  6. Р2, имаш ли код за мембърство? Ако сега имаш, ми дай, но и ако имаш през рождения ден на Club Penguin, може да ми дадеш. Искам да не е от промоцията.
    Spyro: Съжалявам, но вече казах в предишен коментар, че не разполагаме с никакви кодове.

  7. Spyro, искаш ли да дойдеш на моето парти на 15 януари. Р2 също ще е там. Януари месец ще съобщя за часа.
    Spyro: Не е ли много рано да се правят планове за партита през януари? 😀

  8. Но аз те питам дали ще дойдеш. Ако си зает ще те разбера.
    Spyro: Все още не мога да отговоря.

  9. BlooDRideR

    Здравейте! Аз съм голям почитател на страницата и на играта, но от доста време не сте качвали кодове за айтеми. Може ли някой да ми изясни кога ще има кодове благодаря. 🙂
    Spyro: Излизането на нови кодовете не зависи от нас, а от Club Penguin. За сега нямаме информация дали скоро ще има нови.

  10. Ще можем ли други пъфъли да си осиновим, освен Black T-Rex и Pink Triceratops?
    Spyro: Всички играчи ще могат да вземат и златен пъфъл от мобилното приложение.

Оставете ни въпрос или мнение

