Малки обновявания от 15 октомври

Здравейте, пинговци!

През това малко обновление новите работи са две. Едното е, че роботите са повредени и са доста стряскащи. Те не се държат нормално и движенията им са резки и зловещи. Също така, когато цъкнете на тях – текста е объркан с главни и малки букви и накрая на изречението ви дава „Грешка“. Gary каза, че роботите не са напълно завършени и може да има малки проблеми. Възможно ли е някой да ги е повредил? Някой голям с бяла козина?

minor-updates-15-oct 2015

Другото ново нещо е промоционалният логин екран, който рекламира Halloween Party 2015. Вижте само колко зловещо изглеждат роботите.

Halloween-Party-Billboard

Halloween Party започва на 22 октомври и мотото на партито е „Пазете се от Роботите“. Виждаме, че и призрачният пъфъл е на картинката, сигурно ще се завърне. Ще е възможно ли да поправим роботите? Предстои да разберем.

– Spyro662 –

13 thoughts on “Малки обновявания от 15 октомври

  1. Защо ми изтрихте коментара?
    P2: Аз не съм го видял, затова нямам представа защо е бил изтрит. Поради тази причина мога единствено да те помоля да го напишеш отново.

  2. Ако сте забелязали, на всяка от главите на роботите има нещо като чип, който свети в зелено и има антенка. Дали е възможно някой да ги е повредил или да ги контролира? Според мен това е дело на Herbert и на помощника му, Klutzy.
    P2: Аз съм на същото мнение. Най-вероятно точно те стоят зад това дело.

    • Ето какво е кроял през тези 2 години. Явно това е неговия план. И ето каква е голямата заплаха – роботи! Ясно е, всичко се връзва, нали, Р2?
      P2: Да, а тепърва ще разберем и за какво възнамерява да ги използва.

  3. Това парти ще е СУПЕР! 😀
    P2: Съгласен съм с теб! Изглежда и тази година на него ще се случи нещо различно.

    • Нормално, нали е 10-годишнината им, трябва да го запомним някак.

    • Колкото по-страшно, толкова по-интересно.

  4. Аз се колебая между тримата защото и Herbert и Klutzy са ни врагове, а и Skip ни нападна през 2014, според мен няма как да е Skip, защото е дух. Но може и да греша може да са и тримата едновременно в екип.

Оставете ни въпрос или мнение!

