Halloween Party 2015 – Мисия 5

Здравейте, пинговци!

Днес е достъпна мисията с Dot. Като влезе в играта, тя ще ви се появи и ще трябва да й помогнете да спрете робота, който прилича на нея в „Cove“.

halloween-party-2015-quest5 (1)

Ето го и пощурелият робот. За да разберете от какво се страхува Dot натиснете бота.

halloween-party-2015-quest5 (2)

Изглежда, че Dot се страхува от грозни пуловери. А на кое място можем да намерим всякакви видове дрехи?

halloween-party-2015-quest5 (3)

Разбира се, че в „Clothes Shop“. Вземете пуловера като натиснете на него и се върнете обратно при Dot в „Cove“.

halloween-party-2015-quest5 (4)

След това натиснете на робота, за да го изплашите и после го натиснете още веднъж, за да влезете в системата му.

halloween-party-2015-quest5 (5)

След това трябва да наредите отново тръбичките от зеленото начало до жълтия край.

halloween-party-2015-quest5 (6)

И за добре свършената работа ще получите айтеми. И за безплатните играчи е грозен пуловер, но не е дреха а е айтем за ръка. Нещо като парцал, може да го използвате, за да чистите пода на иглуто си, примерно! 😀

halloween-party-2015-quest5 (7)

Това е всичко за днес, очаквайте следващата мисия утре, а тя ще е със Sensei.

– Spyro662 –

5 thoughts on “Halloween Party 2015 – Мисия 5

  1. P2, видях какво става. Ние на последната мисия ще се бием с робот, за да спасим Herbert.
    P2: Да, а след това той отново ще избяга. Ще го очакваме отново в скоро време.

  2. Да, това съм го забелязал отдавна, но аз имам хоби да събирам марки и затова ми се иска да ги спечеля. Имам 332 от общо 352. В горния ми коментар Р2 казва нещо за „Stunt Penguin“. Нека той отговори какво има предвид, а ти защо не приемаш поканата ми за приятелство в Club Penguin?
    P2: За марката е необходимо да изпълниш специалното движение на сноуборда. Снимай пингвина си и прати снимката на имейл support@clubpenguin.com, за да може CP да ти добавят „Snowboarder“ от категорията Party. Също би било хубаво да вмъкнеш текст, за да може човекът от екипа на играта да разбере защо пращаш картинката. Аз мога да помогна със съдържанието на писмото, ако е необходимо.

    • Сигурен ли си, че ще ми я добавят? Защото трябва да изхабя един от кодовете ми за мембърство, за да изпълня танца. А другите марки, които все изброявам, никога вече ли няма да са достъпни?
      P2: Конкретно за този път не мога да ти кажа със сигурност, но преди време наши посетители са им писали с подобна молба и са им добавяли марката. Ако искаш не бързай, използвай си кода на друго парти. Така или иначе имаш сноуборда, а марката няма да избяга. Относно останалите марки – ще са достъпни отново, но не се знае кога.

    • Съжалявам, че винаги питам толкова много, така да се каже „спамя“ за марки, но просто ми е голямо хоби да ги събирам и ми е много важно, защото от няколко години се трудя над книгата ми с марки. А това, че като цяло Club Penguin не им обръща внимание напоследък, е очевидно за всеки.
      P2: Не, то не е проблем, че коментираш за марки, но трябваше в друга страница. Не е нужно да пишеш въпроси в най-новите публикации, тъй като ние виждаме всички съобщения, които наши посетители ни изпращат в сайта.

Оставете ни въпрос или мнение

