Club Penguin Times #524

Здравейте, пинговци!

Важни новини! Хелоуинските беди бяха причинени от Herber P. Bear. Когато роботите започнаха да се държат странно, Gary беше убеден, че проблема не е в програмирането. Сега вече знаем. Случаят е засекретен в EPF, но Aunt Arctic е научила, че Herbert не само е повредил роботите, но е направил и свой собствен – Herbot. Той беше победен, но експлозията освободи Herbert и помощникът му Klutzy и те отново избягаха! EPF агентите все още наблюдават и чакат да хванат Herbert. Ако видите някаква улика за него, молим ви да уведомите EPF.
Club Penguin Times #524 (2)

Rookie е интервюирал Jet Pack Guy. Ето го и интервюто!

Rookie: Здравей, JPG! Какво е най-готиното нещо, което направи днес, освен готините неща покрай EPF, които се случват всеки ден.

JPG: Здравей, Rookie. Днес бях зает.

Rookie: Добре, първи въпрос… ъм втори. Не знам. Кой въпрос е това, втори или трети?

JPG: Втори.

Rookie: Трети въпрос, каква ти е любимата храна?

JPG: Това ли е „много важният проект“, по който имаше нужда от помощ?

Rookie: Да! Ти в момента ми помагаш с това интервю.

JPG: <въздиша> Добре. Сухар. Дръж се добре. Няма да стане по-лошо.

Rookie: Какво е това? Звучи готино. Какво друго да попитам?

JPG: Последният ти въпрос, моля…

Rookie: Сетих се! Защо не искате да ми кажете за проекта на тайният радар на EPF?

JPG: Отдръпни се, Rookie!

Rookie: Той отлетя! Явно е имал важна мисия. Това е от Rookie.

Club Penguin Times #524 (1)

Слуховете на острова: Слуховия Репортер твърди, че няколко станиолови шапки са забелязани из острова и източниците от „Clothes Shop“ са озадачени. Има много слухове, но ето и някои надеждни източници, които споделят своята теория за новите шапки:

  • Шефа на пицата: Ако имаш студена пица и си на слънце, можеш да използваш тази шапка за енергийно ефективен нагревател. Толкова полезен айтем!
  • Купувач: Аз, лично мисля, че боа е по-добра опция за разнообразяване на гардероба…
  • Rookie: Станиоловите шапки означават ИЗВЪНЗЕМНИ! Или ако ви свършат найлоновите пликчета, можете да използвате шапката като пакетче за сандвича ви.

Ако видите някой, който носи такава шапка, непременно го питайте от къде я е взел! Някой ми подшушна, че ivailoivanov вече се е добрал до шапката…

Предстоящи събития:

11 ноември – Нов пин

 – Spyro662 –

Posted on 05.11.2015, in Newspapers. Bookmark the permalink. 15 Коментари.

  1. Аз също имам. Писах в чата на сайта ви, влязох в играта и тази шапка ми се появи на главата. 😀

  2. Роки си няма и идея от значението на думата ,,тайна“. 😀 Издаде всичко.

  3. Не ме винете, те ме отвлякоха !

  4. Как да взема тази шапка? Моля, кажете ми, моля!
    Spyro: Става случайно, няма точно определен начин. Трябва да стоиш известно време в играта.

  5. Току-що се появи зелена светлина над мен и се озовах на космически кораб, мисля, че бях отвлечен от извънземни, а след това получих станиолова шапка.

  6. Защо точно мен трябваше да отвлекат? Не е честно! :/

  7. Superdondo

    Zornica3, от къде намери тази шапка?

  8. Здравейте! Бихте ли ме упътили как да се сдобия с тази интересна шапка. Благодаря предварително. 🙂
    Spyro: Здравей и на теб, няма точно определен начин как да се сдобиеш с шапката. Само трябва да стоиш доста време в играта и да не се движиш много.

  9. ZeroHero66

    Как изглеждат тези шапки?
    Spyro: Ето така: http://i.imgur.com/btKLPsC.png

  10. Аз също имам такава шапка на другия ми пингвин, гадното е, че прическата ми преди някак си да се появи шапката беше за мембъри и не мога да я сложа. Ivailo Ivanov ми докладва за нея!

  11. Sweet strawberry

    Мен ме е страх да ме вземат, защото разбрах, че ти махат прическата, а моята е от мембърството.

  12. Аз имам шапката и на двата ми пингвина, и мен ме отвлякоха.

  13. Аз нямам айтем за глава за мембъри, но имам Станилова шапка.

  14. ayhanayhan

    Аз още нямам такава! 😦

Оставете ни въпрос или мнение

