Отвличания от извънземни

Здравейте, пинговци!

Наистина има отвличания на пингвини из острова от извънземни! Не се шегувам, даже имам и видеоклипче, което го доказва, можете да го видите под този текст.

Както си се разхождате ви взема зелена светлина и се озовавате в космически кораб, от който се вижда острова на Club Penguin, както и, че на стъклото има извънземен пъфъл! И след като направите крачка се връщате, незнайно как на острова със станиолова шапка в инвентара ви!

abducted-by-aliens (1)

И най-хубавото е, че благодарение на zamundanet, който ни предостави снимка, знаем точно кога ще ви отвлекат извънземните, трябва само да застанете на точното място в минутата, която е показана долу на картинката.

abducted-by-aliens (2)

Много странно, нали? Какво ли означава всичко това? Кажете ни вашите теории в коментарите. Аз лично много си падам по мистериите и нямам търпение да чуя догадките ви. 😀

– Spyro662 –

 

Posted on 10.11.2015, in Party Updates. Bookmark the permalink. 15 Коментари.

  1. И на мен ми се случи! Преди два дни.

  2. Mitko 2002

    Взех шапката!

  3. И мен ме отвлякоха! Много яко!

  4. Мен ме отвлякоха в The Beach. Много е яко! 😀

  5. И мен ме отвлякоха!

  6. Може би ще кацнат в Club Penguin?

  7. Мен не ме отвлякоха, бях в седем в „Plaza“.
    Spyro: Понякога трябва да ги почакаш малко повече.

  8. Извънземният пъфъл ми напомня на Бил Шифър от „Тайните на Гравити Фолс“ 😀

  9. В Snow Forts къде да застана?
    Spyro: Няма значение важно е в точната минута да си там и да няма много хора.

  10. Ще се опитам да ме отвлече, ама дали ще станe? Не знам.

  11. Toва до кога е?
    Spyro: Мисля, че беше само за една седмица и вече не е достъпно.

  12. Janet545222

    Не става!!

  13. Caraconjur

    Странно, бях в Snow forts и ме отвлякоха в 18:00, а не в 18:02! 😀

Оставете ни въпрос или мнение

