Operation Crustacean 2015 – Последна мисия

Здравейте, пинговци!

Дойде време да изпълним и последната мисия от партито Operation Crustacean. Като за начало влезте в Зона 501 и отидете в космическият кораб. След това влезе в “Engine Room”.

operation-crustacean-2015-final (1)

След това отидете в “Gyro Stabilizer”. И влезте в лабиринта.  Той е на две част, както предишният.

operation-crustacean-2015-final (2)

След като съберете и 3-те ключа ще ви се появи Jet Pack Guy и ще ви поздрави за добрата работа. Получавате и фон като награда.

operation-crustacean-2015-final (3)

Но това не е всичко. Ще получите и специално съобщение от Директора на EPF. Той ни съобщава, че сме стабилизирали НЛО-то, но извънземните пъфъли не могат да отлетят в космоса. Club Penguin вече има нови жители.

operation-crustacean-2015-final (4)

И това е краят на партито. Малко съм разочарован, защото Herbert се измъкна с метеорита, който захранваше НЛО-то. Дали някога ще разберем за какво му трябва или какъв ще е следващият му план?

– Spyro662 –

9 thoughts on “Operation Crustacean 2015 – Последна мисия

  1. Значи може извънземните пъфъли да останат за винаги?
    Spyro: Възможно е.

  2. Ако Herbert има такъф план значи ще разберем скоро.
    А понеже аз съм нов пингвин, знаете ли следващото парти какво е?
    Spyro: Следващото парти по традиция е Holiday Party.

  3. Така, ъъм писах на CP за извънземния пъфъла и ми казаха, че защото не съм мембър (а преди бях и имам доста пъфъли) трябва да махна всички и да оставя само един. Какво да правя защото не искам да губя пъфълите си ни искам извънземния?
    Spyro: Пишим им, че не искаш да се разделяш с останалите си пъфъли.

  4. Това получих като отговор от Клуб пингвин, моля кажете ми бързо какво означава и какво да правя, защото партито свършва съвсем скоро и нямам пъфъл!
    Spyro: Казват ти, че трябва да си махнеш единият пъфъл, защото безплатните играчи могат да имат до 2. И след това да си осиновиш извънземен.

  5. Още не ми дава да си взема безплатния пъфъл. Помощ!?
    Spyro: Пиши на екипа на играта.

  6. Club Penguin ми добавиха извънземен пъфъл. И на двата ми пингвина!

  7. Не мога да си активирам код за седем дни мембърство, защо? Излиза ми това: You are not eligible to redeem this promotion code
    Какво означава?
    Spyro: Това означава, че вече си активирал код от промоцията и не можеш да активираш повече от 1 код.

  8. Може ли да ми преведете писмото от екипа на CP?

    Spyro: Казват ти, че писмото е изпратено успешно и ще получиш отговор до 24 часа.

Оставете ни въпрос или мнение!

