Коледен календар – 2015

Здравейте, пинговци!

Когато влезнете в играта ще ви се появи Aunt Arctic, която ще ви каже, че в играта е добавен коледен календар, от който можете да си взимате безплатни подаръци.

christmas-calendar-2015 (2)

Отворете иконката, която е горе в дясно и има подарък на нея, за да отворите календара. От там на определена дата ще се отключват подаръци за неплатени и платени играчи.

christmas-calendar-2015 (1)

Също така в “Snow Forts” има елха, която наподобява календар. Като я натиснете също ще ви се отвори календара.

christmas-calendar-2015 (3)

Не забравяйте, че на 25 декември всеки от вас ще получи безплатно джинджифилово иглу! Страхотно, нали? А вие какво мислите за календара? Кажете ни чрез коментар в тази публикация.

– Spyro662 –

6 thoughts on “Коледен календар – 2015

  1. Както знаете аз съм нов пингвин и това много ме радва!
    Защото не съм платен пингвин. Spyro662 на теб харесва ли ти?
    Spyro: Да, обичам коледните календари, като малък нашите ми даваха такъв, но шоколадов.

  2. Исках да попитам това ли е коледното парти или още не е започнало и също мисля, че календара е супер.
    Spyro: Не, това не е коледното парти, то започва на 17 декември.

  3. Това парти ще е много скучно! Всички айтеми, които ще са за безплатните играчи ги имам! Освен тези на първата страница и вие ако следите играта би трябвало да ги имате.
    Spyro: Това не е парти, това е мини събитие.

  4. Искам да попитам нещо, ако може някой да ми отговори, ще съм супер благодарна. 🙂 Стана проблем, баннаха ни пингвините завинаги, поради някакъв бъг и писахме на Club Penguin. Дадоха ни телефонен номер и ни помолиха да се обадим по телефона, за да ни асистират и да махнат бановете. Телефона е 1-250-861-5111. Скъпо ли ще ни излезе да се обадим на този телефон, няколко пъти вече ни помолиха да се обадим и ни казаха ,че няма друг начин? 😦
    Филип: Съмнявам се да са баннати, поради бъг. Със сигурност сте нарушили някое от правилата на играта. Иначе разговорите до чужбина са сравнително скъпи, но наистина няма друг начин.

    • И аз съм баннат завинаги отскоро, искаха родителите ми да се обадят на номера им в Канада или интернационалния им. Но вчера им писах и сега искат да се свържат с тях по имейл.

Оставете ни въпрос или мнение!

