Ъпдейт!

Здравейте пинговци!

Както вече сте забелязали, вече повече от 2 месеца сайта ни е неактивен. Повечето от вас може би знаят, че нямам възможност да отделям толкова внимание, както на играта, така и на сайта. Същото се отнася и за Spyro, но въпреки това, за мен е изключително неприятно да гледам как част от детството ми се превръща в история и българските пингвини стават все по-малко. Като един от първите играчи в България се чувствам длъжен да продължа, това което съм започнал и да предам вълнението и интереса си към играта на нови поколения играчи.

Update

Много от вас ме попитаха какво ще стане със сайта и дали ще продължи да действа! За да продължим съществуването му, се нуждаем от нови автори, които да могат да отделят достатъчно време и желание в своите публикации. Ако наистина смятате, че имате качества да бъдете отговорен автор и да информирате както стари, така и новодошли играчи, можете да ни изпратите писмо на bobonikacp@gmail.com като в него включите кратка информация за вас, от колко време играете Club Penguin, както и защо смятате, че трябва да изберем точно вас. За мен е изключително важно да намерим подходящ човек, който да вдъхне живот на единствения сайт за играта в България. Ще се видим съвсем скоро! Благодаря ви!

Филип

Posted on 16 февруари 2016, in Bobonika1212cp. Bookmark the permalink. 20 коментара.

  1. Какво стана с Р2?
    Филип: P2 напусна екипа на сайта ни още през октомври месец миналата година.

  2. Изпратих писмо.🙂

  3. Нали не говориш за играта, а за сайта, че част от детството ти отива в историята. Аз съм пълнолетна и съм фенка на играта, а познавам и други пълнолетни, които играят СР!
    Филип: Да, става въпрос за Bobonika.🙂

  4. Колко администратора ще бъдат избрани?
    Филип: Всъщност избираме автори, не администратори и все още не знаем. Възможно е да са двама и да си разпределят задълженията.🙂

  5. Аз преди не можех да изпращам съобщения. Дано сега стане!

  6. Кога ще бъдат обявени победителите?
    Филип: Най-вероятно в края на другата седмица!

  7. Яко! Сайта няма да остане в историята, а ще бъде още по-як и от преди с Филип, Spyro и новият, който ще стане част от екипа ви! Мерси, че ви има и нека това да не спира!

  8. Възможно ли е да изберете и един резервен😀 Може да е от полза на екипа!
    Spyro: Зависи какви писма получим и колко добри кандидати ще се появят.

  9. Бих искал да изкажа благодарност на всички участвали в направата и поддържането на този толкова полезен сайт за всички играещи Club Penguin. Отдавна не играя играта и почти не посещавам вече сайта, но той ще остане като един приятен спомен, независимо дали ще продължи да съществува или не, той изпълни своето предназначение. Сещам се, че преди няколко години бях предупредил P2, че ще се стигне един ден до тази ситуация, когато owner-ите на сайта няма да имат достатъчно време за сайта.

  10. Изпратих писмо!

    • Кога ще обявите кой е новият автор?
      Филип: Няма да обявяваме имената им официално, но ще научавате за тях от публикациите им в сайта.

  11. Здравейте, искам сърдечно да благодаря на всички атори, администратори и изобщо на всички организатори на този сайт, най-вече на P2 за всичко което направихте за мен и всички останали български играчи на Club penguin. Аз лично започнах да играя от 2012 някъде и инвестирах много време в играта и дори пари за мембърство. Сега съм 9 клас и нямам много време да влизам но никога няма да забравя колко много емоции преживях в Club Penguin. Предполагам че и за останалите посетители на сайта е така, ако не бяхте вие нямаше пингвинът ми да е толкова развит и да съм минал през толкова много неща.
    С радост аз лично бих поел организацията на сайта, но както вече споменах съм 9 клас, затрупан съм с учене и нямам вече време за играта, но ще си я спомням винаги заедно с вас!

    От сърце ви благодаря за всичко и ви пожелавам много успехи в живота във всяко начинание!!!

  12. Вие получихте ли моето писмо?
    Филип: Да!🙂

  13. Вече има ли победители?
    Филип: Да, някои от тях дори вече започват да публикуват в сайта ни!🙂

  14. Не, че искам да ставам такъв, но според мен ви трябват повече хора за тази работа, един е прекалено малко

Оставете ни въпрос или мнение!

