Вие избирате: Как да се казва?

Здравейте пинговци!

Както знаете, голямата стъпка, известен още като Sasquatch се разхожда из острова. Той си няма свое име. Megg ни постави задачата да му изберем ново име.

SasquatchNaming

Можем да избираме между тези 4 имена:

  • Bronk
  • Scruff
  • Reginald
  • Sam

Може да предложите вашия избор в пубкикацията на Megg. Екипът на CP ще изберат името с най-много гласове. Вие кое име си харесахте?

– Blu3225 –

Posted on 19 март 2016, in You Decide. Bookmark the permalink. 19 коментара.

  1. ivailoivanov2003

    Sam ме кефи повече!😀

    • ivailoivanov2003

      Blu, ти за кое име си? И вярно ли е, че през април ще ловим риба със Саскуоч? Какво по-точно представлява партито?
      Blu: На мен ми харесва името Scruff. Да, вярно е! Все още нямаме много информация за партито, но след като свърши Puffle Party може би ще направя публикация с погледи.

  2. Аз гласувах за Scruff! Звучи ми по-подходящо от останалите три!

  3. Аз избирам името Bronk!

  4. И аз мисля, че Sam е най-подходящото име за него.😀

  5. Аз мисля, че Sam ще се запомня по-лесно.😀

  6. Sweet strawberry

    Гласувам за Bronk, защото е по-звучно и ми харесва.😀

  7. Sam е добре и му подхожда като име.

  8. Знам, че не е по темата, но имам Card-Jitsu карти от Америка и като се опитам да въведа кода където трябва ми казва, че не може. Защо става така?
    Blu: Писах на екипа на CP и казаха, че може да им пратиш имейл със следната информация:

    – Кода, който е на картата.
    – Името на пингвин и имейла, с който е регистриран.
    – Описание на продукта
    – Сериен номер (ако има).

  9. Според мен Sam му подхожда най-добре.

  10. Имам важна информация! Партито през април ще бъде Wilderness Party, а партито през май ще бъде Zootopia Takeover.

  11. Чудно ми е списанието на CP продава ли се в Италия и България. Blu, имам идея за конкурс на име „Любима изработка“!
    Blu: Не, не се продават. За какво е конкурса?

    • За съжаление след затварянето на офиса на Club Penguin в Англия вече не се правят нови броеве. Последният брой в Англия беше номер 41, а в Португалия – 42. В Германия също се продаваха, докато не закриха локализираните сървъри. Официално се продават в Мексико и Аржентина.

  12. Sam ми харесва най-много!

  13. Гласувам за Sam!

Оставете ни въпрос или мнение!

