BobonikaCP празнува рожден ден!

Здравейте, пинговци!

Преди осем години на тази дата в сайта ни беше направена първата публикация. Това постави началото на една нова българска общност за Club Penguin играчи. Сайтът ни не е направен само с цел да информира, а и да сближава различни хора, които харесват най-популярния виртуален свят на Disney. За тези години претърпяхме много промени, но се развихме в положителна посока. Сега сме най-известният сайт за Club Penguin в България и то благодарение на Вас!

image

Днес празнуваме 8 години, но не вие ще ни правите подаръци, а напротив. Елате в часовете по-долу, за да имате възможност да получите:

  • 20:00 часа: Код за 7 дни мембърство
  • 20:30 часа: Coin код за 2 айтема от Treasure Book 19

Благодарим Ви, че сте част от нас! Без ваша помощ нямаше да сме това, което сме днес. Е, кой е любимият ви спомен свързан с Bobonika1212cp?

– Blu3225 –

Posted on 17 април 2016, in Contests. Bookmark the permalink. 34 коментара.

  1. Честит Рожден Ден! С благодарност, че ви има. Да сте здрави и щасливи и все така СР да ви е върха!

  2. •Sweet Strawberry•

    Кодът само един ли е? И как по точно ще се получи?
    Blu: Не, бях решил да е само мембърство, но няма да пестя кодове. Все пак веднъж празнуваме 8та си годишнина! Кода ще го поставя в тази публикация.

  3. Като открих Бобоника1212 го наричах Блондинка1212, а първите дрешки на пингвинката ги взех благодарение на Bobonika1212,напред и късмет!
    Blu: Аз името винаги го свързвах с бонбонки.😀

  4. Честит Рожден Ден, Bobonika!🙂

  5. Честит Рожден Ден, Bobonika! Вие сте най-добрите! Без вас нямаше да знам нищо за CP!

  6. Честит Рожден Ден! Пожелавам ви още 8 годишнини!

  7. За да получите някой от кодовете, ще трябва да реагирате бързо! Ето няколко начина, с които може да обновите публикацията:

    1. Натиснете бутона „Начало“, който се намира под заглавната картина.
    2. Натиснете единствената картинка в публикацията.
    3. Натиснете текста „възможност да получите“, който е в син цвят.

    Пожелавам късмет на всички!

  8. Честит Рожден Ден, Bobonika! Пожелавам този сайт да продължава да съществува още много дълго време!🙂

  9. ivailoivanov2003

    Честит Рожден Ден, Bobonika1212Cp!

  10. Сега вече честит рожден ден, Bobonika!

  11. Честит рожден ден на най-добрият български сайт за Club Penguin.🙂

  12. Помня, че когато открих сайта разказах за него на всички приятели и всяка вечер след училище се прибирах да видя дали сте качили нещо ново. Честит Рожден Ден, дано още 8 години да сте онлайн🙂 !

  13. Защо пожелавате още 8 години на Bobonika1212? Нека са още много години!

  14. Честит Рожден Ден! Да сте живи и здрави, да поддържате този сайт още дълго време! И да не забравим…Грижете се за пъфълите и за пингвините още много години!😀
    Blu: Благодарим ти! Ти също не забравяй да се грижеш за своите пъфъли.😀

  15. Успях! Много ви благодаря!
    Blu: Честито! Надявам се да се забавляваш!

  16. Не спечелих!😦
    Blu: VankoCP успя да си активира кода. Не губи надежда за Coin кода.🙂

  17. Ох, не взех мембърство!
    Blu: Не се отказвай! Пробвай се за другия код.

  18. И аз искам Coin кода, моля дай ми един!
    Blu: Съжалявам, но имам само този! Запазих го специално за днес. Опитай се да го спечелиш.

  19. Пак не успях!:(
    Blu: Съжалявам, че не успя. Кода явно го е въвел някой друг. Ще можеш да спечелиш следващия Coin код от мен през лятото.

  20. Успях да си взема две страхотни дрешки! Много ти благодаря, Blu!
    Blu: Честито! Много се радвам! Надявам се да си направила добър избор.

  21. Взеха го, не съм бърза!
    Blu: Да, кода беше активиран от Гери. Не се натъжавай! През лятото ще може отнова да си спечелиш Coin код.

    • ivailoivanov2003

      Нали следващият конкурс щеше да е от мен?😀
      Blu: Не знам, но предпочитам кодовете, които давам да за от мен. Така ми е по-сигурно.

  22. Blu, може ли код за мембърство? Моля!
    Blu: Другите ми кодове, които са от промоцията са ми още в лаптопа, а още нямам достъп до него. Този код го запазих специално за днес.

  23. Най-любимите ми спомени в сайта бяха в чата и когато бях царя на класацията (в края на 2012).😀

    • Да, според мен 2012 беше най-добрата година (поне за мен) и за двата сайта😀.
      Blu: За кои два сайта? Bobonika1212cp е само един сайт.😀

    • Искам да кажа и за cp и за бобоника😀

    • Даааа, 2012… Най-добрата година в историята на играта и за сайта. За сайта, защото тогава достигна първия си милион, а играта, защото имаше много хубави партита.

  24. ivailoivanov2003

    Blu, може ли да ме направиш член в чата на Bobonika? Моля те!
    Blu: Трябва да сме и двамата в чата по едно и също време.

  25. Честит рожден ден на патерици! Надявам се сайта да продължи да съществува още дълго време, за да може да информира нови играчи и те да си създадат много хубави мигове!🙂

  26. Здравейте, аз също искам да честитя годишнината на сайта, защото макар и вече да не играя играта, тук прекарах много забавно време и благодаря на всички !!🙂

  27. Аз бих желал един код. Моля, аз съм редовен и наистина оценявам сайта ви!:)
    Blu: Изпратих кода на емайла, с който пишеш в сайта.

  28. Ще мога ли и аз да получа един код? Моля, аз съм ваш фен от 4 години и научих много в този сайт!🙂
    Blu: Провери пощата си за емайл от мен.

  29. Ще може ли един код играя CP? Играя от 6 години и много я оценявам и бих искал един код, моля!
    Blu: Съжалявам, но не разполагам с никакви кодове!

Оставете ни въпрос или мнение!

