Отговорите на въпросите ви 2016

Здравейте пинговци!

Благодарим на всички, които зададоха въпросите си към екипа ни, както и за търпението, което проявихте, заради забавянето на отговорите. Този път в отговарянето се включиха двете нови попълнения в екипа ни – zerohero66 и Blu3225, затова ви предлагам да започнем от тях.

Answers

Кликнете върху текста „Read the rest of this entry“ по-долу, за да прегледате цялата публикация. Можете да видите отговорите ни от 2015 година на този линк.

Отговорите на zerohero66:

1. ivailoivanov2003 – Кой е любимият ти сладолед?
zerohero66: Харесвам мента и шоколад.

2. ivailoivanov2003 и Goram2003 – Как измисли името си в WP?
zerohero66: Когато се регистрирах, исках името ми да бъде Hero. Чудех се дали да се казвам NinjaHero, ShadowHero или нещо друго и накрая ми хрумна ZeroHero. Към името си добавих любимото ми число 6 два пъти.

3. ivailoivanov2003 – Как измисли името си в Club Penguin?
zerohero66: В началото исках да се казвам Sponge Bob (както любимия ми герой), но това име беше заето. Играта ми предложи имена като Sponge Bob123, Sponge Bob76 и други. Реших името ми да бъде Sponge Bob21, защото ми звучеше най-добре.

4. ivailoivanov2003 – Какъв домашен любимец имаш?
zerohero66: В момента нямам никакъв, но преди имах зайче и рибка.

5. ivailoivanov2003 – Коя е любимата ти певица?
zerohero66: От Club Penguin е Cadence.

6. ivailoivanov2003 -Приятелите ти знаят ли, че играеш играта?
zerohero66: Да, дори някои започнаха да я играят след като им разказах за СР.

7. ivailoivanov2003 Кое е любимото ти число?
zerohero66: Любимото ми число е 6.

8. ivailoivanov2003 – Кой е любимият ти предмет в училище?
zerohero66: Имам няколко любими предмета, а те са английски, български, математика и география.

9. PingviPuk –  Кой е любимият ти цвят?
zerohero66: Любимият ми цвят е синият.

10. PingviPuk –  Обичаш ли снега?
zerohero66: Да. Обичам да правя снежни човеци и да се бия със снежни топки с приятелите си. Всяка година очаквам снега с нетърпение!

11. PingviPuk – Спортуваш ли и ако да какво?
zerohero66: Тренирам тенис и карате.

12. PingviPuk – Интересуваш ли се от коли? Коя е любимата ти марка?
zerohero66: Интересувам се от коли, а любимата ми марка е Ферари

13. PingviPuk – Освен СР какви игри играеш?
zerohero66: Играя много игри, любимите ми от тях (освен СР) са Minecraft, Sonic Heroes и Sponge Bob:Truth or Square.

14. PingviPuk – Мечтаеш ли да отидеш на Антарктида?
zerohero66: Би било прекрасно да отида там, а най-много ми се иска да видя пингвини.

15. PingviPuk – Яздиш ли кон?
zerohero66: Няколко пъти съм яздила кон и много ми хареса. Докато съм на коня, си представям, че съм рицар и се чувствам все едно съм на приключение

16. PingviPuk – Свириш ли? На какво?
zerohero66: Свиря на китара и пиано, но се уча сама.

17. PingviPuk – Обичаш ли рисуването? С бои или на компютър?
zerohero66: Обичам рисуването и на компютър и на лист, но не ме бива много да рисувам с бои. Предпочитам да използвам моливи.

18. PingviPuk – Кой ти е любимия спортист?
zerohero66: Любимият ми спортист е Лионел Меси.

19. PingviPuk – Обичаш ли анимационните филми?
zerohero66: Да. Дори си мечтая някой ден да имам своя анимация.

20. PingviPuk – Кое харесваш повече – ваканция или училище?
zerohero66: Харесвам и двете еднакво. Когато съм на училище, се виждам със съучениците си всеки ден и научавам нови неща, а когато съм ваканция, пътешествам и играя с приятели.

21. Goram2003 -Харесваш ли Междузвездни Войни?
zerohero66: Да, но още не съм гледала всички серии.

22. Goram2003 – Колко пъти са те банвали в Club Penguin?
zerohero66: Не са ме банвали никога.

23. Goram2003 – Кои държави си посетила досега?
zerohero66: Гърция, Сърбия, Чехия, Португалия, Италия, Канада, Словения и Испания.

24. Goram2003 – Как намираш време да учиш и да правиш публикации?
zerohero66: Засега горе-долу имам време за всичко.

25. Goram2003 – Кои са ти любимите айтеми в Club Penguin?
zerohero66: Харесвам Lucky Yellow Hoodie, Stone Ninja Suit и други.

26. Goram2003 – Коя е любимата ти марка в Club Penguin?
zerohero66: Любимата ми марка е Ninja Master. За мен беше незабравим момент, когато победих Sensei и станах нинджа.

27. Goram2003 – Колко пъти си била платен играч в Club Penguin?
zerohero66: От март 2014 досега непрекъснато.

28. Rubimir – Харесваш ли Sonic?
zerohero66: Да. Той ми е любимият герой, заедно със Спондж Боб!

29. Rubimir – Разкажи повече за героя.
zerohero66: Соник е обикновен кафяв таралеж. При лабораторен експеримент мутира и получава син цвят и невероятна бързина. Мога да разкажа още за него, но отговорът ще стане прекалено дълъг.

Отговорите на Blu3225:

1. Goram2003 – Кой ти е любимия цвят?
Blu: Харесвам синия цвят.

2. Goram2003 – Коя е любимата ти пица?
Blu: С шунка и гъби.

3. Goram2003 – Кое е любимото ти число?
Blu: 32 и 25

4. Goram2003 – Гледаш ли сериала The Flash?
Blu: Не, не го гледам.

5. Goram2003 – Имаш ли куче?
Blu: Да, имам!

6. Goram2003 – Играеш ли футбол?
Blu: Да!

7. Goram2003 Кой ти е любимия футболист?
Blu: Харесвам стила на игра на Cristiano Ronaldo.

8. Goram2003 Колко книги си чел досега?
Blu: Оу, не знам. Доста са.

9. Goram2003 – Харесва ли ти да си част от екипа на Bobonika?
Blu: Много!

10. Goram2003 – Кой ти е любимия пин в Club Penguin?
Blu: Любимият ми пин е „Penguin Cup 2014“

11. Rubimir – Кога започна кариерата ти като блогър?
Blu: С приятели бяхме решили да си направил наш сайт за Club Penguin. С времето научих доста неща, които смятам, че ми помогнаха днес да съм тук.

10. Ivailo7 – Според теб какво би станало ако играта спре да съществува?
Blu: За мен лично това ще е голяма загуба. Взе пак прекарах цялото си детство с тази игра.

11. Ivailo7 – Когато се пробва да станеш част от екипа, мислеше ли че ще успееш?
Blu: Мислех, че няма да бъда избран, но много силно се надявах да греша.

12. Ivailo7 – Освен футбола, кои други спортове обичаш?
Blu: Когато имам възможност играя и волейбол.

13. Гери – Приятелите ти знаят ли, че играеш Club Penguin?
Blu: Да, знаят. Дори някои от тях започнаха да играят играта.

14. Гери – Ако беше от екипа CP какво би променил?
Blu: Бих събрал екип с хора от различни страни, за да може играта да се играе на повече езици. Бих дал повече възможности на безплатните играчи и да върна някои стари партита. Също така бих сложил модератор във всеки сървър, за да е по-безопасно.

15. Гери – Любим отбор?
Blu: Винаги съм подкрепял C.F. Real Madrid.

16. Гери – Как избра името си в CP?
Blu: Исках да е нещо като “запазена марка”. Затова от любимия ми цвят – Blue [синьо], махнах буквата “e” и добавих двете си любими числа – 32 и 25.

17. Гери – Каква марка е телефона ти?
Blu: Телефона ми е Samsung Galaxy S5 Neo.

18. Sweet strawberry – Харесваш ли (повече) нещо, което притежаваш, ако ти завиждат за него?
Blu: Не!

18. Sweet strawberry – Колко неща можеш да вършиш наведнъж? Дай пример!
Blu: Мога да тичам и играя на телефона (което обяснява защо се наложи да ми вземат нов😀 ).

19. Sweet strawberry – Някога би ли искал да се върнеш в миналото, за да поправиш някоя твоя грешка?
Blu: Мисля, че няма човек, който не го е искал.

Отговорите на Spyro:

1. ivailoivanov2003 – Как измисли името на пингвина си?
Spyro: От една игра с един лилав дракон, която играех като малък.

2. ivailoivanov2003 – Коя е любимата ти храна?
Spyro: Умирам за спагети/паста, но обичам и да си похапвам доста плодове.

3. ivailoivanov2003 – Какъв спорт тренираш?
Spyro: Гребане с лъжица?😀 Шегувам се, обичам да тичам на спокойствие сред природата.

4. ivailoivanov2003 – Какво би станало според теб ако бъдат направени български сървъри и BobonikaCP заеме подобаващото си място като главен сайт, информиращ българските играчи?
Spyro: Бих се радвал това да се случи, дори да знам, че е невъзможно.

5. ivailoivanov2003 – Твоите приятели знаят ли, че играеш играта?
Spyro: Не знаят, защото съм прекалено голям за нея и би ме било срам да им кажа.

6. ivailoivanov2003 – Ако беше коте, какво е първото нещо, което щеше да направиш, когато станеш на 5 години?
Spyro: Малко нелеп въпрос, но бих правил каквото правят котките: да лежат и ядат цял ден.😀

7. ivailoivanov2003 – Как би искал да те запомнят посетителите на Bobonika?
Spyro: С хуморът ми и „Изненадите за Bobonika”. Надявам се, че ще останат като спомен за следващите поколения играчи.

8. ivailoivanov2003 – Кои програми използваш, за да правиш неща за Club Penguin?
Spyro: Като цяло ползвам няколко програми на Adobe.

9. Goram2003 – Играеш ли други игри освен Club Penguin?
Spyro: Играя “Clash Royale” и “Pix Words” и още няколко на телефона, но едва ли ще е задълго, бързо ми омръзват.

10. Goram2003 – Коя ти е любимата напитка?
Spyro: Фреш от портокал.😛

11. Goram2003 – Кое ти е любимото животно?
Spyro: Любимото ми животно е лъвът.

12. Goram2003 – Имаш ли домашен любимец?
Spyro: Не, нямам.

13. Goram2003 – Кое ти е любимото предаване по телевизията?
Spyro: Няколко са, но най-любимото ми е „VIP Brother”.

14. Goram2003 – Кой ти е любимия чужд език?
Spyro: Любимият ми чужд език е Английският.

15. Goram2003 – Кой ти е любимия град в България?
Spyro: Любимият ми град е София.

16. Goram2003 – Още колко време смяташ да играеш Club Penguin?
Spyro: От доста време съм спрял да играя играта, влизам само, за да си събирам айтеми.

17. Goram2003 – Кой ти е любимия пъфъл и известна личност в Club Penguin?
Spyro: Любимата ми известна личност е Rochopper, а пъфъл – призрачния.

18. Sweet Strawberry – Имаш ли брат или сестра?
Spyro: Да, имам брат.

19. Sweet Strawberry – Каква марка ти е лаптопа/компютъра?
Spyro: Лаптопа ми е Asus.

20. Rubimir – Кой ти е любимият сериал?
Spyro: Любимият ми сериал в момента е „Касъл”.

Отговорите на Филип:

1. Veronika16 – Къде живееш и с какво се занимаваш?
Филип: В момента живея в Нова Зеландия и съм студент трета година.

2. ivailoivanov2003 – Ако беше от създателите на играта, какво би сложил при самото и създаване?
Филип: Бих пуснал повече айтеми за тестърите на играта.

3. VankoCP – Какво е специалното нещо в играта, което още ви кара да я посещавате редовно?
Филип: Свързвам играта с детството ми и когато влизам си припомням колко се вълнувах, когато играех като по-малък.

4. Betty – Защо решихте сайта да се казва Bobonika1212?
Филип: През 2008 повечето блогъри си кръщаваха сайтовете на пингвините си. Създателят на този сайт е bobonika1212 и от там идва името.

5. Veronika16 – Какво обичаш да правиш през свободното време?
Филип: Да снимам късометражни филми, да изработвам сайтове и да спортувам.

6. ivailoivanov2003 – Какво те накара да върнеш чата?
Филип: Липсваше ми комуникацията с посетителите на сайта.

7. Goram2003 – Коя ти е любимата конзола?
Филип: Имам няколко любими, но най-вече Nintendo Wii.

8. Genadi – Добре ли рисуваш?
Филип: Да, рисуването е част от нещата, които уча.

9. Sweet Strawberry – Зима или лято?
Филип: Лято. Живея и уча в чужбина предимно, защото не обичам зимата.

10. Rubimir – Имаш ли време за сайта?
Филип: Очевидно не. Отне ми 2 седмици да отговоря на въпросите към мен.😀

11. ivailoivanov2003 – Защо според теб Bobonika е най-добрият сайт за информация за играта?
Филип: Заради съвкупността от много информация, а не само новини около играта.

12. Veronika16 – Как намираш време за сайта и учене?
Филип: За съжаление нямам много свободно време, затова се наложи да добавим още членове в екипа ни, за което не съжалявам.

13. VankoCP – Когато сте публикували първата си публикация как се чувствахте?
Филип: Винаги съм се вълнувам от публикуването. По никакъв начин не се е променило първоначалното ми чувство.

14. Goram2003 – Куче или котка?
Филип:
Като животно и характер – куче, но ако става въпрос за домашен любимец – котка.

15. Veronika16 – Как се работи с екип като този в Bobonika?
Филип: Като цяло никога не съм имал проблем с това. Всеки си върши неговата работа в сайта и не занимава другите с това.

16. ivailoivanov2003 – Коя е любимата ти пица?
Филип: Пицата е едно от малките неща, които обичам, без значение какъв вид е!

17. Goram2003 – Кой ти е любимия спорт?
Филип: Тенис.

18. Sweet Strawberry – Страницата „Картинки“ ще бъде ли активна скоро?
Филип: Засега е малко вероятно.

19. VankoCP – Как точно ви влияе всекидневното влизане в сайта, одобряването на коментари, добавянето на публикации и обновяването на дизайна на сайта?
Филип: Правя го за удоволствие и по никакъв начин не пречи на всекидневието ми.

20. Veronika16 – Защо избра точно Blu3225 и ZeroHero66 да бъдат част от екипа и как се справят според теб?
Филип: Харесва ми начинът им на писане, а и имам пълно доверие и на двамата. Справят се чудестно!

21. ivailoivanov2003 – Как разбра за играта?
Филип: От сайта miniclip.com

22. Goram2003 – Кой ти е любимия ден от седмицата?
Филип: Петък, защото имам много неща за вършене, но когато приключа, ме очакват 2 дни почивка като награда да труда ми.

23. Sweet Strawberry – Сутрин пиеш ли кафе?
Филип: Не, никога не съм обичал кафето. Понякога го пия, за да се разсъня, но не е от любимите ми напитки.

24. Goram2003 – От колко годишен играеш Club Penguin?
Филип: От 14 годишен.

25. ivailoivanov2003 – Кой е любимият ти актьор?
Филип: Том Ханкс

26. Goram2003 – Каква марка е телефона ти?
Филип: iPhone 6s.

27. ivailoivanov2003 – Кой е любимият ти филм?
Филип: Изкуствен интелект.

28. Goram2003 – Колко езика знаеш?
Филип: Български, английски, испански, руски и френски. В момента изучавам немски и китайски.

29. Sweet Strawberry – Кои приложения на телефона използваш най-много?
Филип: Instagram и Uber.

30. Goram2003 – Обичаш ли да четеш книги?
Филип: Като малък четях постоянно, дори по време на вечеря. За съжаление сега нямам толкова свободно време.

 – Филип –

Posted on 1 май 2016, in Bobonika1212cp. Bookmark the permalink. 3 коментара.

  1. Повечето от вас са избрали първо моите въпроси. Благодаря ви!🙂
    Филип: Това е така, защото си задал въпросите си пръв.

  2. Надявам се следващата година да има повече въпроси.🙂

  3. Супер! Беше ми интересно да чета отговорите ви.😀

Оставете ни въпрос или мнение!

