Stadium се завърна!

Здравейте, пинговци!

Стадионът отново се завърна, като замести Ice Rink. Забавното хлъзгане вече не е възможно, но имате шанса да играете футбол с приятелите си. Това ще продължи около половин година, след което пак ще си върнем другият специален вид на стаята – Ice Rink.

stadium-return

Супер е, че отново можем да се радваме на стадиона, въпреки че на мен ми харесва повече с дизайна от Penguin Cup 2014. Кажете ни какво предпочитате – Ice Rink или Stadium, като ни напишете коментар.

– Blu3225 –

Posted on 19 май 2016, in Minor Updates. Bookmark the permalink. 3 коментара.

  1. •Sweet Strawberry•

    Предишният футболен стадион ми харесваше повече!😀

  2. Този вид на Stadium ми харесва повече.😀 Добра постъпка от тяхна страна.

  3. На мен този ми харесва повече!

Оставете ни въпрос или мнение!

