Zootopia Party 2016

Здравейте, пинговци! 

Zootopia Party започна! Когато влезете, ще видите офицер Judy Hopps и Nick Wilde. Те ще ви съобщят, че партито е започнало. Посетете Snow Forts и бъдете всичко, което поискате!

bobonika 1От парти емотиконката можете да си вземете дрешките на героите от филма. За жалост всички айтеми са за мембъри.😦

bobonika 2

Стаите са украсени като различни места от филма. Snow Forts е Savanna Central.

bobonika 3

Можете да посетите и полицейския участък, дори да станете полицаи.😀
bobonika zootopia party 4

Има нови 3 емотикони, които можете да ползвате до края на партито.

zootopia-party-emoticons

И това не е всичко – скоро ще се отключат и още стаи, а партито ще продължи чак до 6 юли! А на вас харесва ли ви Zootopia Party? Можете да ни кажете с коментар към публикацията!

-zerohero66-

Posted on 19 май 2016, in Parties. Bookmark the permalink. 19 коментара.

  1. Отново трагедия!

    • Пълна трагедия! Не само, че са няма неща за безплатните играчи, но и няма стаи! Що за парти!😡

  2. Не съм влизал в Club Penguin от доста време, но много се радвам, че Zootopia Party започна!

  3. Спокойно! През юли идва PSS, аз и Blu ви гарантираме, че всичко ще се оправи!
    Blu: Проекта няма да дойде през юли, а и нищо не съм гарантирал! Не съм от екипа на Club Penguin, за да знам какво ще е занапред.

  4. Такава излагация не е била от много време… три декорирани стаи на кръст, абсолютно НИКАКВИ задачи или куестове, които да се изпълняват (поне на Wilderness Party имаше нещо от този вид, макар да не беше от най-трудните), и както от няколко месеца насам – всичко за МЕМБЪРИ. Айтемите, айде, ще се преживее, не са кой знае какво и без това, обаче на кой би му било забавно да се разхожда в някакви си скучни стаи, без никакви задачи, и да си представя, че нещо се случва? Напълно неприемливо. Играта вече спадна на много ниско ниво – за деца от детската градина. Просто нямам думи. За мен това не е парти, а просто minor update… продължат ли в този дух, просто ще престана да играя. То не струва и парите да си дадеш за членство! ПЪЛЕН ПРОВАЛ, поне за мен… и едва ли съм единствен.
    P.S. Работата на PSS въобще не оправдава екипа… креативността вече се изчерпа… личи си.

    • Ще те помоля да спреш да изразяваш своите негативи по този начин. Получаваш минус от мен. Да, прав си за всичко, признавам го, но PSS съвсем наближава, затова правят така.

    • Ивайло се обади.😀 Не се дръж като някой от екипа, това е неговото мнение, все пак мембърите не са единствените им играчи в играта. Хайде сложи минуси на всички коментари с отрицателен отговор към партито (почти всички). Да не са си уволнявали 2D екипа и другите 150 човека (към това число Polo Field), и нямаше да има такова парти (заедно с Wilderness Party).

    • •Sweet Strawberry•

      Ивайло, човекът е свободен да изразява своето мнение! А ти от къде си толкова сигурен, че Project: Super Secret идва скоро? Може да дойде чак след 7 месеца.

    • И от къде сте сигурни, че Project Super Secret ще е толкова забавен? Тази игра умря за мен.
      Blu: Това е нещо, по което от CP работят от години. Много ясно, че ще е нещо ново, а не пикселчета😀.

  5. Забравих да добавя- писна ми да ни тикат постоянно партита, свързани с кино продукции на Disney….вместо някое от класическите и смислени партита, то се изреди какво ли не…Star Wars, Frozen, Merry Walrus (откъдето и да се взе) и накрая Zootopia (имаше и още много, просто не ми идват на ума в момента)…

  6. •Sweet Strawberry•

    И аз съм малко разочарована от партито, можеха поне да променят картата, да не бъде със стария си вид.

  7. Писах на СР и чакам отговор. Така не може да продължава играта, ще се махнат много пингвини и играта ще спре. Малко са хората с мембърство, аз огледах на партито – 4-5 пингвина се радват, а другите ги гледат жално.

  8. penguinn9811

    Ако искате да критикувате CP, направете си сайт за това! И в случаят съм напълно съгласен с Ивайло, а и сайтът не е за обиди на единствената интересна за мен игра на Disney! Щом имате такива претенции създайте по-добра игра!

  9. penguinn9811

    Освен, че KING Petrov е прав!

  10. Аз съм фенка на СР, но те спряха да уважават играчите, които не са платени, а и спряха да бъдат оригинални. Дано се стегнат и се върнат във форма и видим нещо, което е за всички, които играем CP!

  11. Какво “Парти“? Да се радваме колко много неща има за правене? Защото буквално единственото нещо за правене е да гледаш стаите. Лол! Тази игра се се срина тотално!

  12. Не съм влизал в играта 3 седмици и като влезнах сега, бих казал, че съм много “възхитен“ от „партито“!

  13. От CP започнаха да се излагат! Не можаха ли поне един безплатен предмет да сложат?

Оставете ни въпрос или мнение!

