Вие решавате: Кои дрешки искате да видите в Project: Super Secret?

Здравейте, пинговци!

Spike Hike сподели с нас, че от както е започнал работа в Club Penguin, винаги е искал да даде възможност на играчите да създадат свои дрешки и елементи, които да носят. Както видяхте в предишните погледи от проекта, това ще е възможно. Project: Super Secret ще достави това и повече. От екипа на играта искат помощ от нас, за да разберат кои айтеми искаме да видим в проекта. Може да дадете вашия избор, като  напишете чрез коментар вашите желания в публикацията на Spike Hike.

Но първо! Вижте как изглежда той със своите любими дрешки в 3D вариант:

pss-sneak-peek-may-16

Вие кои айтеми ще предложите?

ServingHotChocolate

Следващият месец погледът ще включва сервиране на кафе и горещ шоколад на острова!

– Blu3225 –

Posted on 1 юни 2016, in #ProjectSuperSecret, Sneak Peek, You Decide. Bookmark the permalink. 9 коментара.

  1. Аз бих искал да видя:
    1.Розови заешки чехли.
    2.Жълт часовник.
    3.Черни очила.
    4.Червена корона.
    5.Жълто герданче на риба.

    • Червената корона не е ли рядък айтем?
      zerohero66: Ако говориш за King’s Crown – мисля, че не е рядък айтем и в момента е достъпен с кода DJUBILEE.

  2. Няма смисъл, то е само за мембъри. Да си умуват другите! CP не ни иска. Много са нагли, а играта скоро ще спре, ако това продължава. Така нарочно игнорират пингвините, които не са мембъри и няма нищо за тях. Играта не я правят само мембърите, а и ние безплатните и сме повече. Не е игра за пет човека. Да се съвземат, защото скоро ще се мотаят по стаите само някои мембъри, които са от дъжд на вятър. Такова голямо неуважение към всички неплатени в играта!
    zerohero66: Може след като се обнови партито, да има неща и за безплатните играчи. На Project: Super Secret също се очаква да има и айтеми за не-мембърите.

    • Първо, че проектът не е дошъл и не знаеш как ще изглежда, второ, че CP е игра без реклами и затова има мембърство и трето, напълно съм съгласен със зеро – аз лично видях много погледи към проекта и мога да кажа, че ще е супер, а и, когато той дойде, CP ще се оправи и ще има повече неща за безплатните играчи.

    • Ивайло, ти виждаш ли какво пишеш? Как да не знаем как ще изглежда като са ни дали няколко погледа, които според мен са достатъчни, за да имаме поне малка представа как ще изглежда. И да, може в сайта да няма реклами, но пак с нещо трябва да се рекламират и ще дам примери. Има реклами по телевизията по Disney Channel най-вече в САЩ и изобщо където е преведена играта и където го има канала. Тези реклами бяха редки при нас и Румъния, виждал съм само две, тази беше преведена на български и ето тази. Не веднъж Спайро е споменавал, че е разбрал за играта от реклама по телевизията. И билбордове има.

      Но наистина нека да не прибързваме какъв ще е проекта и да изчакаме да дойде, и тогава да си направим общо мнение. Играта няма да е същата, но дано да се отърве от положението, в което е от 2014 и до днес.🙂

    • Напълно съм съгласен с Rubi.

  3. Аз бих искала да видя бяло зайче за ръка и блузка с надпис „Disney Club Penguin“.

    • Има такава блузка, даже и аз я имах. Но е със старото лого на играта и няма да е зле да я обновят.😀

  4. Аз съм фенка на СР и ме боли, когато виждам какво става в и с играта и като пиша лошо, не ме радва, така че…

Оставете ни въпрос или мнение!

