Парти за марки: Юни 2016

Здравейте, пинговци!

Лятна ваканция сме, затова защо да не си изкараме малко по-различен ден, в който всички ние да се видим и да се забавляваме? Отново е време за парти, на което можете да си спечелите марки в Club Penguin. Дори и да имате тези, които ще се опитаме да вземем, може отново да присъствате, за да помогнете на другите, които ги нямат. Всички са поканени!

pzm-2016.jpeg
А по-долу е написан графика ни по минути и места, за да можете да ни намерите по-лесно.

Възможно е да се върнем на предишни места след последната стая, ако случайно има хора, които са пропуснали да си спечелят част от марките. Можете да ни пишете коментари в тази публикация или в чата ни и по време на партито, ако имате нужда от допълнителна помощ. Графикът подлежи на промяна след началото на събирането, ако дойдат повече пингвини от очакваното. В такъв случай ще актуализирам информацията веднага. Очакваме ви!

– Blu3225 –

Posted on 19 юни 2016, in Bobonika1212cp. Bookmark the permalink. 12 коментара.

  1. За жалост аз нямам възможност да дойда!😦

  2. Откъде накъде казваш, че сме ваканция, като аз съм до 30ти Юни!
    Blu: Казах го, защото голяма част от посетителите ни са на възраст до 13-14 години и вече са завършили.

    • Но все пак лятото започна днес.😀

    • •Sweet Strawberry•

      Victor, и аз съм до 30-ти юни и затова аз няма да мога да дойда. Аз предлагам партито да бъде в началото на юли месец.
      Blu: Бих го направил в началото на юли, но ще съм зает и не знам колко ще мога да се занимавам със сайта.

    • То и аз няма да мога през юли !😦

  3. Ще се опитам да помогна с някои марки, ако намеря време.

  4. Blu, знам че мястото не е тук, но ще ви предложа една идея. Защо примерно в края на всяка година не правите конкурс: „Топ Коментатор“ на 5-ма души, който са писали най-много коментари да бъдат номенирани за код от 30 дена членство. И най-горе да може да се гласува. И човекът събрал най-много гласове да спечели кодът. Имам и още една награда за него, но едва ли ще ви хареса – той да е на хедъра за цяла година!
    Blu: Казвал съм го и преди. Посетителите не се интересуват толкова от седмичната класация, а камоли и годишна. А и самите ние не сме мембъри. Няма от къде да предложим кода. До колкото до хедъра – няма ли да е по-хубаво всички посетители да са на него, отколкото само един. А ако ще провеждаме такъв конкурс то победителя ще съм аз – има ме на почти всички коментари.😀

    • Ивайло, толкова много ли искаш да си на хедъра?😀

    • Аз вече бях една година.😀 Сега е твой ред!😀 и ще те помоля когато се обръщаш в коментарите към мен, да използваш името ми в WP.

    • Ами и аз бях.😀

Оставете ни въпрос или мнение!

