Да отпразнуваме деня на морските фарове!

Здравейте, пинговци!

Най-важното време от годината е! Е, ако си морски капитан. Неделя, 7 август е денят на морските фарове! Фаровете помагат на моряците (и ПИРАТИТЕ!😀 ) да намерят брега. Това е много специален ден за Rockhopper и той се надява да го отпразнува с вас! Можете да го видите на някоя от следните срещи:

*Те са по българско време и в английските сървъри

  • Сървър Cloudy в 20:00 часа на 7 юли
  • Сървър Fog в 01:00 часа на 8 юли

Не забравяйте да влезете малко по-рано от часа на срещата, защото сървърите се пълнят бързо. Вие успяхте ли да срещнете Rockhopper? Можете да ни кажете с коментар към публикацията!

The-Lightiest-of-the-Lighthouses

– zerohero66 –

Posted on 7 август 2016, in Meet Rockhopper. Bookmark the permalink. 2 коментара.

  1. Честит ден на морските фарове! Понеже аз съм срещал Rockhopper, пожелавам късмет на другите!😉

  2. Сбогом P2…Сбогом мой профил в Xat. Филип, Spyro липсвахте ми…. Честито на новите попълнения – Blu и zerohero!😀 Ако някой не знае още за какво изобщо говоря – аз съм Крис и съм много отдавна тук и страхотно пак да се завърна! Надявам се Филчо или Spyro да кажат едно „Здравей!“, отново!😄
    Blu: Благодаря ти! Ако желаеш можеш да си направиш нова регистрация в Xat. В момента Филип и Spyro нямат време, за да поддържат сайта. Затова не могат да те постещнат. Но аз ти казвам „Добре дошъл, отново“!🙂

Оставете ни въпрос или мнение!

