Какво предстои през септември 2016

Здравейте, пинговци!

Време е да разберем какво ни очаква през месец септември. По-долу може да видите какво ни предстои.

14 септември:

  • Club Penguin Times #557
  • Нов пин
  • Waddle On Wednesday: Епизод 1

28 септември:

  • Halloween Party 2016
  • Club Penguin Times #558
  • Нов Penguin Style Catalog
  • Нов Furniture & Igloo Catalog
  • Нова музика за иглу
  • Нов пин

30 септември:

  • Project: Super Secret: Първите художници в Club Penguin

Това ни очаква през този месец. С нетърпение чакам да видя новата поредица на Waddle On, а вие?

– Blu3225 –

Posted on 3 септември 2016, in Blog Posts. Bookmark the permalink. 3 коментара.

  1. Аз повече очаквам Halloween Party 2016. А кога ще
    започне Anniversary Party 2016?
    Blu: Този път годишнината няма да е голяма, както беше през миналата година. Вероятно ще бъде само в Coffee Shop от 20 октомври.

  2. Waddle On йее! D:

  3. Halloween Party е едно от любимите ми и затова ще го очаквам с нетърпение. От друга страна ми се струва странно, че ще започне в края на септември, като се има предвид, че Хелоуин е чак на 31 октомври/1 ноември. Изненадвам се и че няма да има прекъсване между края ня сегашното парти (от което, да си кажа, съм малко разочарован – няма нови айтеми и т.н.) и старта на новото. Вероятно са решили да е така, за да не скучаят играчите, докато няма парти, но мен лично тези едномесечни партита без прекъсване малко ме изморяват и ме карат да свиквам, че постоянно е парти. Повече ми харесва да има паузи, за да имам време да се вълнувам и готвя за предстоящите изненади – много ми харесва например когато дни преди някое парти на острова се появят различни кашони с приготовления и други подобни.
    Все пак ще се надявам тазгодишното Halloween Party да е хубаво и да има нови неща, а не да се повтаря с някое старо, но това сами ще го видим след по-малко от две седмици. Също така ще ми е интересно да разбера какво мислите вие по въпросите от по-горе🙂.

Оставете ни въпрос или мнение!

