Project: Super Secret – Първите художници в Club Penguin

Здравейте, пинговци! 

От екипа на Club Penguin са ни показали последният поглед към Project: Super Secret.

Из много стари архиви са се появили някои много интересни неща. Това ни кара да си зададем много въпроси.

Кои са първите пингвини, прекосили морето? Как ли са изглеждали? Какъв вид пица е била популярна по това време?

Нека помислим какво е това. Парче пица, около което са се събрали? Хмм… Това ми изглежда познато. Ооо, да! Бета шапката.

Имате ли някакво мнение кои са тези пингвини и откъде са? Може да споделите мнението си в коментарите.

– Blu3225 –

Posted on 8 октомври 2016, in #ProjectSuperSecret, Sneak Peek. Bookmark the permalink. 4 коментара.

  1. Назад сте с новините, този пост бе публикувам в What’s New на 30 септември. Плюс че досега щеше да има пост за Island Insider.🙂
    Blu: Знам, че поста е от 30 септември. Нямах възможност да публикувам публикации, затова го направих сега.

  2. Аз съм голям фен, но това е прекрасно! Много се радвам! Може ли да те питам как направи Club Penguin?
    И аз искам да си направя.
    Blu: Ние не сме създали Club Penguin. Ние сме просто фен сайт, който информира за случващото се около играта.

  3. Club penguin е уникална игра! Аз съм вече на 13 и рядко влизам, но ми е жал как запада и посещението и рязко намалява. Радвам се, че играя от 2010 година и имах време да играя в златните години на играта. Влизам рядко не защото играта е скучна, а защото ми е жал да гледам празни сървъри. Надявам се от Disney да предприемат нещо и играта да стана отново невероятна. А на вас ще пожелая късмет! Ако играта завинаги затвори, моля ви, обърнете се към някоя друга, защото макар и да не се познаваме лично, вие направихте преживяванията ми в играта още по прекрасни. Вие сте страхотен екип и много отговорни хора!От мен – Waddle On!

  4. Какво става с Рожденият ден на СР играта? Да не би да спира и защо шапката и тапета ми са задраскани във инвентара?
    Blu: В момента от играта имат проблем с тези два айтема. Може да видиш новата публикация, за да разбереш повече.

Оставете ни въпрос или мнение!

