Music Jam 2016

Здравейте, пинговци!

Надявам се да сте готови, защото Music Jam вече започна!

music-jam-1

Когато влезете, ще видите Cadence. Можете да взeмeте автографи от любимите си изпълнители, а също и да отидете на Музикалния Круиз! Натиснете стрелката, за да продължите.

music-jam-2

Има много места, където да импровизирате! Повикайте приятелите си, грабнете инструментите и бъдете следващите звезди!

music-jam-3

Готови ли сте за няколко автографа? Petey K е в Casa Fiesta заедно с феновете си! Натиснете бутона с надпис „Star Reach“ и пингвинът ви ще отиде там.

music-jam-4

 

Ето го и него!

music-jam-5

Щракнете върху Petey K и ще вземете неговия автограф и специален айтем!

music-jam-6

След това ще видите Franky. Той е чул, че Cadence дава автографи на покрива на Dance Club. Сега е шансът ви да вземете и нейния! Натиснете бутона, на който пише „Star Reach“, за да отидете.

music-jam-7

Вече сте там, точно навреме! Както виждате, има доста голям купон!😀 Включете се към партито, но не забравяйте да вземете и специалния айтем и автограф на Cadence!

music-jam-8

От парти емотиконката можете да вземете още няколко страхотни айтема и също да видите, с кои други известни личности ще можете да се срещнете!

music-jam-9

music-jam-10

Много стаи са  украсени доста… музикално? И разбира се, има и някои специални, като например Casa Fiesta и таванът на Dance Club. А в Snow Forts на всеки 5 минути Cadence и Penguin Band изпълняват най-популярните си песни.

music-jam-11

В различните стаи можете да чуете ремиксове на много мелодии от играта. О, и за малко да забравя! Това са новите емотикони от партито, с които можете да покажете възторга си или да ръкопляскате на любимото си изпълнение!

music-jam-12

Сега е шансът ви да се изявите и да срещнете любимите си музиканти! И има още много неща, които да очакваме в Music Jam 2016. А вие какво мислите за партито и искате ли да бъдете звезди? Можете да ни кажете с коментар към публикацията!

– zerohero66 –

Posted on 5 ноември 2016, in Parties. Bookmark the permalink. 9 коментара.

  1. Много съм доволен от партито, но вие закъсняхте с публикациите.😐

    • Мембър ли си и какво толкова ти хареса като вече неплатените нищо не вземат ?

    • Явно ти си само за айтемите на това парти, хах.😀😀😀 Партито за вас е супер, ако има много айтеми за немембъри. Мембър съм, но не виждам проблем в това. Активирах си кода два часа след като почна партито и пак бях доволен, а тогава не се бях сетил за кода. Радвам се, че върнаха Casa Fiesta, Back Stage и Night Club Rooftop. Радвам се, че отново можем да видим Penguin Band и Cadence на една сцена след 4 години. Радвам се, че най-сетне има едно ЧИТАВО парти в играта тази година. Все пак партито Е МНОГО ПО-ДОБРЕ е от Music Jam 2014 и Soundstudio Party.
      Blu: Аз също съм на мнението на Rubimir. Това може би е най-доброто парти за тази година. Харесва ми, че има много стаи украсени в музикален стил. Аз също не съм мембър, но ми харесва, че отново мога да видя Penguin Band на острова.

    • Не Rubimir, но ме е яд, че преди имаше какво да правиш и какво да вземат всички играчи.. дрешки, кодове и забава за всички, а сега е само да влезеш и да излезеш. И да, партито е весело, но аз харесах партито за Дори повече и не става въпрос само за това парти! СР разходка за безплатните играчи и забава за мембърите, вече нищо не очаквам от СР. Жалко, че посрамват марката Disney!

    • Да се надяваме, че след Project: Super Secret и след спирането на спонсорирани партита (според Megg) играта да се оправи.

  2. Бях си взела пина СР за рожденият ден на играта. Сложих автографа на Cadance и пина СР изчезна от инвинтара на пингвинката ми.
    Blu: Провери в раздела „Pins/Flags“. Възможно е да не го намериш най-отгоре.

  3. Не, няма го този пин. Само при мен ли е така?
    Blu: Аз нямах възможност да вляза в Club Penguin, за да взема този пин. Затова не мога да то кажа дали и аз имам същия проблем. Ще пиша на екипа на играта за този проблем.

  4. И все пак, Rubimir, аз съм голяма фенка на СР и знам, че те могат да са прекрасни и затова се ядосвам, но и се надявам да се отсрамят и достойно да представят марката DISNEY, както го правеха доскоро.

  5. Партито е супер!Дори да няма какво толкова да се вземе може да срещнем Penguin Band,а от доста време искам да ги видя!😉

Оставете ни въпрос или мнение!

