Поглед към Club Penguin Island Party 2017

Здравейте, пинговци!

Любопитно ли ви е какво ни очаква през 2017? Megg потвърди, че през януари на острова ще се празнува Club Penguin Island Party . Вероятно и тогава приложението ще бъде достъпно за целият свят. По-долу може да видите няколко погледа към партито. Моля не гледайте повече, ако искате да бъдете изненадани!

Още от началото ни посреща Aunt Arctic, която ни казва, че има нужда от репортери.

january-coming-1

Това е и листът със задачите, които трябва да направим, за да получим наградите си.

january-coming-2

Островът ще бъде украсен така, че да наподобява новата игра. Във всяка стая ще има нещо специално, което се крие под завесата.

january-coming-3

january-coming-4

january-coming-5

january-coming-6

Един от айтемите, който ни показаха е яке, което отзад на гърба показва на колко години в пингвина ни, както е и в Club Penguin Island.

january-coming-7.png

Това е което ни очаква през януари. Какво ще кажете? Очакваме коментарите ви под тази публикация.

-Blu3225-

 

 

Posted on 22.12.2016, in Club Penguin Island, Sneak Peek. Bookmark the permalink. 29 Коментари.

  1. Много яко! Нямам търпение да играя. 🙂 Дали ще има айтеми, които ще могат да се вземат само от приложението?
    Blu: Да, ще има! Club Penguin Island е едно невероятно място, където има ежедневни предизвикателства и може да си вземеш награда след това.

    • Играта е супер! Към момента е достъпна само за Австралия и Нова Зеландия и бета тестърите от Северна Америка, но има начини как да се играе и тук. Club Penguin няма проблеми с това. Да има ежедневни мисии от които получаваш XP, с който вдигаш ниво и получаваш награди, и coins. В момента трудно се купува мембърство или да избереш пробния период за 7 дни, тъй като не сме от регионите, които посочих по-горе. Но на официалното откриване няма да има никакви проблеми и ще може да си плащаме. А тогава със сигурност ще има нови неща. Лично според мен 10 лева си заслужават, тъй като има много хубави неща за мембъри. А не-мембърите са принудени да не носят дрехи за сега. Очакваме бета шапката да я направят ама… 😀
      Blu: Аз също съм на мнение, че си заслужава да платиш за мембърство. Това, което ти предлага членството в Club Penuin Island е много по-добро от това, което настолната версия на CLub Penguin.

    • Руби аз също нямам против да си купя играта, но баща ми няма и не иска да си изкара кредитна карта, защото много лесно се хакват и може да те оставят на минус и да имаш да връщаш пари на банката, а за дебитна е същото, само дето могат да те оставят само на нула.
      Имам пари да си купя играта, но няма начин без карта. Аз съм геймър и се занимавам с игри и знам, че винаги е по добре да купиш игра веднъж окончателно, а не на месец. Например играта World of Warcraft се изръсих 30 лева на месец за 7 месеца (210лв), а играта Fallout 4 си я купих за 100 лева, но платих веднъж и окончателно и си струва повече!

    • И кой може да я хакне? Помня, че си плащаше за мембърство в Club Penguin.

    • Аз плащах за мембърство, но със старата карта на баба ми.

  2. Чакаме, чакаме. 🙂

    • Иване, още ли си модератор?
      Blu: Не, Иван не е модератор в сайта от близо 2 години.

    • Не, аз знам че не е модератор, но питам дали са му отнети правата или просто спря да се занимава със сайта.

    • Да, вече нямам достъп до сайта, преди почти 3 години напуснах екипа. Тогава бях наистина притиснат от времето и ми трябваше повече свободно такова за училище. Към днешна дата се занимавам със собствени проекти, но въпреки всичко продължавам да следя Bobonika. 🙂

  3. Дали айтемите, които ще се вземат от приложението могат да се използват и в Club Penguin?
    Blu: Не, тези айтеми, които се вземат от Club Penguin Island няма как да ги използва и в Club Penguin, защото в приложението си с друг профил.

  4. Сlub Penguin Island ще бъде превъзходен! Нямам търпение да играя!

  5. А какво ще стане с Club Penguin?
    Blu: Настолната версия ще продължи да съществува.

  6. Да, но пак за мембъри, а до Club Penguin Island няма да може и да се докоснем.
    Blu: Мембърството в Club Penguin Island няма да е толкова скъпо. Ще се доближава до сегашните цени.

  7. Georgi85407

    На това парти ще може ли да се вземе марката за отплаване от острова на кораб?
    Blu: Няма информация дали корабът на Rockhopper ще е на партито.

  8. Club Penguin Island ще го бъде колкото и другите приложения на СР. Mембърството е срамота в страна като България, където даже така и няма много играчи в СР, а също да ни навират мембърство е изнудване.
    Blu: Казвали сме го много пъти. Никой не те принуждава да купуваш членство. А за мембърството – Club Penguin трябва да печели средства от някъде. Все пак ако играта не печели приходи, то няма смисъл да съществува.

    • Човек, като не ти харесва недей да играеш. Но ти губиш. И има много забавни неща за безплатните играчи. Стига да имаш въображение. 🙂

    • Към Mimi Kasova: Мембърството струва към 12 лева, почти колкото струва и в Club Penguin. Не знам защо отново мрънкаш, като дори не си пробвала играта.

      Към IvailoIvanov2003: Аз в момента играя играта и изпълнявам мисии и така си развивам профила докато не излезе през най-вероятно януари. Също така си правя и дрешки.

    • Rubi, eдин приятел я играе и ми даде да я пробвам. Уникална е. Според вас 2017 ще бъде ли златната година на играта? Според мен, да.

    • Стига де, това за приходите сме го чували вече. Не е вярно! Disney са една от най богатите компании. Какво ще им стане ако отделят съвсем малко пари за Club penguin. И Club Penguin Island я играх и е яка, да! Струва си, помолих баба ми за картата и тя ми даде. Но първо играх малко без мембър и Club Penguin Island е просто ужас без мембър, даже не ми позволяваше да използвам лифта, но сега се кефя на мембърството ми!
      Blu: Бюджетът на Club Penguin си е отделно от другите на компанията. Disney със сигурност ще правят дарения, но те няма да са свързани с нашата игра. А и да беше, къде е смисъла да работят стотици хора за едно нещо, а да не получават приходи. Все от някъде трябва да се печели, защото ако не се печели достатъчно от нещо, накрая всички знаем какво става…

    • Вярно е, че бюджетът им е отделен от Disney. Просто са ги купили за да печелят повече пари.

  9. Не се сърдете това е мнението на много играчи вече.

  10. А най вече моето мнение за СР и СР Island.

  11. Ivailoivanov2003, аз обичам играта СР, но преди имаше дрешки, кодове, а и партитата бяха по-забавни. Аз няма да се откажа от играта, но около мен масово се отказват. Добре че почнах да играя в златните години на играта и събрах доста дрешки и неща в инвентара на пингвинката ми И сега ходя на разходки с нея.

  12. Rubimir аз не мрънкам. И за мембърството, като имаш пари, давай, но не забравяй възпитанието. Аз ще играя СР, а не някакви приложения.

    • 😆😆😆 В това нямаше никакъв смисъл. Club Penguin за настолни компютри все пак ще се замени от Club Penguin Island, тогава ще видим дали ще играеш „някакви приложения“. И напротив, откакто си в сайта забелязвам, че коментарите ти са почти негативни относно мембърството на играта. Не го приемай лично.

    • Плюс, че е мое решение дали да плащам. Аз имам карта на името на нашите, предназначена за онлайн плащания като мембърството. Парите в нея са от празници, джобни и от родителите ми, за което им благодаря. Не мисля, че 12 лева са много за да си купиш мембърство. Мисля, че сумата почти всеки може да си я позволи.

  13. Rubimir, в сайта съм от 2012 и беше много яко и за помощ и коментари и всичко, а аз имам лаптоп само, там мога да играя и не съм „на ти“ с устройствата и компютрите.

  14. Весело посрещане на 2017 година и нека тя бъде по-добра както за СР, така и за всички нас! Нека продължаваме да се забавляваме с CP и новите му приложения.

  15. Защо само ми триеш коментарите?
    Blu: Изтриваме само коментари, които са написани на неподходящо място или съдържат грубо държание.

Оставете ни въпрос или мнение

