Какво да очакваме през февруари 2017

Здравейте, пинговци!

Ето какво ни предстои този месец. Пригответе се защото ни предстоят много срещи и шумни партита!

whats-coming-february-2017

1 февруари

  • Waddle On Party започва!
  • Club Penguin Times #566
  • Нов Penguin Style
  • Нов Furniture & Igloo Catalog
  • Нов пин

2 февруари

  • Срещи с известни личности (част 1)

2 февруари

  • Featured Fan Art видео

10 февруари

  • Среща с Megg, за да отпразнуваме пъфълите

14 февруари

  • Island Insider Епизод 6

17 февруари

  • Среща за айсберг парти

23 февруари

  • Срещи с известни личности (част 2)

24 февруари

  • Среща с Megg, за да отпразнуваме EPF

Екипа на Club Penguin са научили едно нещо за нас през годините… Ние знаем как се празнува парти! Нека да направим това, в което сме най-добри.

– Spyro662 –

10 thoughts on “Какво да очакваме през февруари 2017

  1. Пингвинът ми е 9 годишен и не съм играл cp от хилядолетия, но когато разбрах, че ще закриват играта бях залят от носталгично чувство, както и лека доза разочарование, че Disney са взели такова дръзко решение.

    Помня ранните времена на този сайт, години преди Penguinn2 да спечели конкурс и да бъде избран за админ, когато bobonika1212 се бореше за топ-класацията с други известни сайтове, като Mikele, Sido02, Ojoj, мен, и Patlajanec, който на времето беше най-известния български сайт.

    Да не говорим пък за чата който беше въведен в началната страница. Колко смях и веселие бяха преживяни там 😀

    Надявам се този сайт да си остане непокътнат, макар и да не бъде активен в бъдещето, защото както в Club Penguin така и тук са запечатани едни от най хубавите и весели детски спомени за поне две поколения.

    Ако ще се събирате в играта в близките дни може и аз да влезна като за последно, да си припомня добрите стари времена.

  2. След почти 8 години в играта, мисля, че моментът е подходящ и за мен да се откажа. Отбих се само, за да кажа едно благодаря за всички спомени, въпреки че повечето сегашни потребители не ме познават. Оценявам вложените усилия на всички, които в даден момент са били част от екипа на този сайт. Може би ще се видим за последно, ако се организира прощална среща. Всичко хубаво от мен за в бъдеще!
    Blu: Ние също ти пожелаваме всичко най-добро! Да, прощално парти ще има. Следи сайта ни, за да разбереш кога ще бъде проведено.

  3. Когато разбрах вчера… честно казано и аз се натъжих. Много хубави спомени ми останаха от играта, от сайта, от хората, с които се запознах тук. Ще се надявам сайтът да остане, а колкото дo екипа – благодаря ви за всичко, благодаря и на тези, които през тези години са помагали за развитието, но вече не са в екипа. Благодаря и на всички потребители, които са го посещавали и са ни подкрепяли.
    Ако смятате да правите последно събиране… бройте и мен.

  4. От доста време спрях да играя CP. Може би минаха 2 години от както за последно влязох в играта. Но в тази игра прекарах една огромна част от моето детство и честно казано доста се натъжих като разбрах, че ще я спират.Искам да благодаря на всички от сайта за прекрасната работа през всичките тези години,защото сте ми помагали изключително много когато съм имал някакви проблеми с играта.Всичко хубаво от мен за в бъдеще!

  5. А няма ли някакъв начин Bobonika да продължи да съществува и да публикувате за новото приложение CP-Island, както досега за Club Penguin?
    Spyro: Все още не сме сигурни какво ще правим занапред, защото все пак Bobonika е изграден специално за Club Penguin.

  6. Жалко за играта, за хубавите емоции в сайта и чата. Club Penguin беше забавна заради това, че беше нещо ново, не всяка игра имаше такива неща, сървърите бяха пълни, всички играха за по-добър колан в доджото. Дори и единственият айтем да беше шапка хората се забавляваха, но с времето играта загуби играчите не само заради възрастта им, а и “благодарение” на новите, иновативни партита. Традиционните се махнаха едно по едно и идваха нови, но не и забавни. Повече от шест години притежавам/притежавах своя пингвин и всичко ще си замине “ей така”. Предполагам това е сбогом към играта и сайта, късмет на всички. 🙂

  7. Винаги ще пазя специално място за тази игра, която съм играл преди 4 години и заради нея започнах изобщо да играя и всеки път когато се сетя за нея стомахът ми се свива от чувството на вълнение, което съм чувствал докато играя! Много съжалявам, че бях спрял да играя за 4 години, но ще играя 24/7 до края, за да се реванширам!!!

  8. За близо 5 години нещата се промениха доста. Не играя играта от доста време, но след като видях че я спират реших да се отбия за малко. Искам да поздравя всички модератори на bobonika за това, че за близо 10 години вие не се отказахте и винаги съм се забавлявал в сайта. Дали ще се заяждам с някой в чата или просто чета коментарите ми е било забавно .Надявам се нещата с играта отново да потръгнат. На вас свалям шапка за всичко. Благодаря ви, че обръщахте внимание на всички. Ако има прощално парти ще дойда (трябва да отидем и да обърнем айсберга 😀 !). Пожелавам ви късмет в начинанията ви за напред!
    Blu: Ние също ти пожелаваме всичко най-добро! Да, прощално парти ще има. Следи сайта ни, за да разбереш кога ще бъде проведено.

    • Ако искаш, ме добави в Cp:kamen526. Може да поиграем тия дни малко. 😀

Оставете ни въпрос или мнение!

