Бъдещето на Bobonika

Здравейте, пинговци!

Както вече знаете, Club Penguin спира да функционира съвсем скоро, което шокира голяма част от феновете на играта, включително и мен. Много от вас ни попитаха какво ще стане с Bobonika, след като това се случи. Като единствен член в екипа на сайта, който е тук от самото му създаване се чувствам длъжен да уточня този въпрос.

Bobonika

Въпреки рязката загуба на играчи, ние останахме верни на феновете си в България през годините, макар и да намаляваха с всеки изминал ден. Аз лично смятам, че затварянето на Club Penguin не е причина съществуването на сайта ни да приключи. Нека не забравяме, че Club Penguin Island е подобрена версия на играта. Да, за съжаление ще изгубим всичките си айтеми, събирани до този момент, но пък от друга страна всички ще имаме равен старт и няма да се делим на стари и нови пингвини, както досега. Не мога да преценя дали играта има бъдеще, но смятам, че е редно да и дадем шанс и поради тази причина засега Bobonika ще продължи да функционира. Както винаги, мнението ви е от изключителна важност за нас и ще се радвам да споделите какво мислите и дали подкрепяте решението, което взимам.

– Филип –

Posted on 06.02.2017, in Bobonika1212cp. Bookmark the permalink. 12 Коментари.

  1. Щом CP спира да функционира това значи ли, че Herbert P. Bear ще получи своята тишина и спокойствие? Според вас как е реагирал на тази новина?

    • Едва ли. Със сигурност ще го има в Club Penguin Island! Може да се отзове случайно там?

  2. След като затворят CP, това означава ли, че сегашните страници като например тези за куестовете, как да се регистрираш в Club Penguin ще бъдат премахнати? А и дизайна на сайта същият ли ще си остане?
    Филип: Все още не сме решили дали да запазим Bobonika в този му вид или да го променим изцяло. Възможно е да направим нов блог, свързан само с Club Penguin Island.

    • Можете да направите страница Club Penguin и подстраниците да са страниците, за които спомена той.

  3. Всъщност като помисля е доста добре да публикувате за подобрената версия. Не искам и сайта да затваря след Club Penguin.

  4. Дано Island го пуснат за всички устройства и браво за сайта! Чакам да мога да играя на лаптопа и компютъра, на телефон не!

    • Едва ли ще е за компютри, все пак защо свалят уеб версията.

  5. За да станеш мембър в Club Penguin Island колко ще сртува?
    Филип: Все още няма потвърдена информация, но предполагам, че цените ще бъдат същите или близки до тези в Club Penguin.

  6. Това е чудесна идея – да се съхрани всичко, за което сте се трудили!

  7. Аз следя този блог от 2009 година. Спомням си колко много фенове и посетители имаше блога. Също така имаше чат прозорец винаги пълен с хора най-отгоре. Само веднъж съм присъствал на бг парти и то не помня кога. Играта беше добра въпреки, че никога не съм имал membership, защото в България нито един платежен метод не може да се използва от главната аудитория на играта. Пингвина ми към днешна дата е на 3020 дена. Името в играта ми е mitkoraichev, ако някой ме е виждал в чата или в играта 🙂

  8. Дали ще може да се въвеждат кокове за членство в Cub Penguin Island?
    Blu: Не, членството в Club Penguin Island може да се получи единствено чрез закупуване.

  9. Филипе, едва ли ме помниш, но преди години и аз се занимавах с нлогване и т.н.( ако помниш понгвина ми Malchevi1 или по скоро братовчед ми w3ewt) Както и да е. Нормално да се загубят играчи, админите сами са си виновни. От друга страна пораснахме. Примерно моя пингвин е над 3400 дни, което са доста години. Не играя играта от много дълго време, но след като разбрах че играта вече няма да е същата се натъжих. Толкова много хубави моменти, нови запознанства, приключения. Гузно ми е, но дано сега вече играта да е още по- уникална и привързваща. -Malchevi1(Yani1999,YaniWee,KeePoFF)

Оставете ни въпрос или мнение

