Здравейте, пинговци!

Както знаете, нашата любима игра скоро затваря врати. Много от вас са пожелали да се съберем, за да изпратим нашият любим остров. Решихме да направим парти, на което всички да се съберем и да се забавляваме заедно за последно. Информация за прощалното парти може да намерите по-долу:

bobonikas_final_party_invitation

Надявам се да си прекараме незабравимо! Е, очаквам ви на посоченото по-горе място. Вие ще дойдете ли, за да се забавлявате с нас? Ако имате някакви въпроси може да ни питате като коментар към тази публикация!

Благодарим на всички, които дойдоха. Ето кратко видео от събитието.

– Blu3225 –

17 thoughts on “

  1. Аз ще присъствам на прощалното парти! Искате ли като отидем на партито да си направим една снимка за спомен? 🙂

  2. Аз едва ли ще успея! 😦 😦 😦 Става ли да го преместите за 21 март? Защото на 26 март ще ми е първата от двете пробни матури по Математика! 😦 😦 😦
    Blu: Когато определях датата на партито гледах да е удобна за всички, защото 26 март е в неделя. Не знам какви матури се провеждат по време на почивни дни…

    • В нашето училище има пробни матури, за да ни подготват за изпитите през май! Моля те, все пак и аз искам да изпратя CP както подобава! 😦 😦 😦
      Филип: Датата на партито е съобразена с повечето посетители на сайта. Дори да имаш подготовки или матури в Неделя, което ме съмнява, не би трябвало да се провеждат в 20:00. Няма как да преместим датата, заради един човек.

    • Аз съм минал през тези пробни матури, и те се провеждат в събота сутринта. Не съм чувал да се провеждат и в неделя вечерта. 😀

  3. Няма ли да е по-добре някак да се разбираме? В чата в Club Penguin всичко, което не е съставено от английски думи не се вижда (или поне аз не го виждам). Тоест не мисля, че ще можем да се разбираме или да пишем на български в играта. Само идейка 😀
    zerohero66: Всъщност български букви дори не могат да се въвеждат, а и не всички думи на английски се показват на останалите играчи, понеже чатът е доста стриктен. Ако питаш за прощалното парти, може би, ще пишем в чата на Bobonika, но не съм съвсем сигурна.
    Blu: Да, в чата на Club Penguin не може да се пише на кирилица, затова общуваме помежду си говорейки на английски.

  4. Да попитам някой от модераторите. Става ли днес към 20:00 да влезна в чата и да ме добавите?
    zerohero66: Аз бих те добавила, но наскоро ми се наложи да си изтрия кеша и вече не съм модератор. Надявам се, някой друг да успее да ти помогне.

  5. Аз съм назад с нещата… Защо я затварят?
    Blu: Disney са разработили нещо като подобрена версия на играта – Club Penguin Island. Затварят оригиналната версия на Club Penguin, за да може да се съсредоточат върху новото приложение. Повече информация може да намериш от тук:
    https://bobonika1212cp.wordpress.com/category/club-penguin-island/
    https://bobonika1212cp.wordpress.com/category/projectsupersecret/

  6. На мен ми е много тъжно, че ще затворят СР. От доста време насам си мисля, че ще трябва да вляза един път за последно, за да се сбъгувам както с острова, така и с всичките ми любими айтеми, с пъфълите ми и т.н., но все отлагам, защото знам, че ще бъде трудно. Това парти-среща на българските пингвини ми се вижда прекрасна възможност за част от тези неща, а и не се съмнявам, че остане едни добър спомен. Затова ще направя всичко възможно да дойда. 🙂
    Blu: Очакваме те! 🙂

  7. Здравейте, като верен почитател на Club Penguin бих искал да кажа няколко думи по случай затварянето на играта. Искрено се надявам коментарът ми да бъде одобрен, въпреки дължината му. Започнах да играя когато бях на 12 през 2012 г. и един приятел ми я показа. Знам, че това ме прави сравнително не толкова стар играч в сравнение с тези които са от 2005-2006 г. например, но въпреки това смея да твърдя, че взех CP много присърце и не мога да повярвам, че сега я затварят. Запалих се и усилено започнах да развивам пингвина си, да печеля марки, айтеми и т.н. Всички събития, партита и известни личности през годините, всички приключения, които съм преживял в тази игра сега си отиват и няма да мога дори да си оставя спомен от тях. Ако се върнем в далечните (и не толкова) 2013-2015 г. още помня как влизах в CP в час по информационни технологии и бях на тръни да не ме види госпожата, само и само да взема специалната шапка по случай рождения ден на СP. Тогава още нямахме интернет вкъщи. После през лятото, за да срещна Rookie влизах от компютърната зала на един хотел на морето, макар че беше забранено да се играят игри там. Когато по-късно бях седми клас и трябваше да уча за матури дори започнах да играя тайно от родителите ми. Изобщо бих казал, че наистина CP стана много важна част от детството и живота ми и съм вложил наистина много емоции в нея. Няма нужда да споменавам за всички пъфъли, за които се грижех с толкова много любов, за това кои партита ми бяха любими и за още толкова много неща.. Ако си спомняте бях и единственият, който всеки ден коментираше за марки и сега имам 343. Наистина малко пингвини са събрали толкова и не искам това да бъде възприето като самохвалба. Днес съм вече десети клас и почти не влизам в играта, защото имам наистина много ангажименти в училище пък и съм вече твърде голям, но знаете ли.. Надявах се един ден, когато дай Боже стана баща да покажа пингвина си на моите деца и да им предложа да играят и те. Разбираемо е, защото, когато случайно отворих сайта и видях новината за затварянето, си поплаках едно хубаво и се питах защо се случва това. Като се замисля обаче май отговорът е ясен. Екипът вече няма личен интерес от играта и от това да я поддържа. За голямо съжаление в днешния свят всичко се прави за пари и лични облаги. Само не мога да си обясня защо си мислят че новото им приложение CP-Island ще им носи повече. Аз лично няма да го играя и мисля че много ще направят същото, по простата причина че нищо не може да замени истинския CP и всички спомени от него. Но щом го правят явно са си направили сметката.. Това, че ни дават един ден мембърство на всички като за последно, е страхотно, но мисля че след толкова години все пак заслужаваме нещо повече.. Желая им успехи! Относно прощалното парти, не можах да дойда, защото бях в планината и нямаше Интернет, но сигурно сте прекарали страхотно.. А сега за вас, които чрез сайта Bobonika направихте CP достъпен за хората в България, и без които нямаше никога да успея да изградя пингвина ми какъвто е в момента, ИСКАМ ДА КАЖА ЕДНО ОГРОМНО И СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРЯ ЗА ВСИЧКО, което сте направили! Penguin 2, Иван, Филип и много други от сайта, за които навярно не се сещам в момента-СТРАХОТНИ СТЕ!! Още веднъж СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРЯ ЗА ВСИЧКО! И накрая, понеже съм християнин бих искал да се помоля за вас, нека имате много успехи в живота. Сбъднете всяка своя мечта и помнете CP завинаги! Вярвам, че Бог е винаги с нас и има нещо по-добро за всички ни. Моля се дори за екипа на CP, въпреки че го затварят и унищожават толкова много спомени, но пред Бог всички са равни. Сбогом, още веднъж благодаря за всичко, в името на Иисус Христос, Амин!
    П.С: Извинявам се за дългия роман, но все пак исках да споделя тези си чувства, тъй като вероятно това е последният ми коментар и исках да е както подобава!

  8. Аз бях там в 20:00, а нямаше никого?!
    Blu: Да, имах някои затруднения и не влязох точно в 20:00 часа, но някои от останалите от екипа като ZeroHero66, Spyro662 и P2 бяха там. Сигурен/а ли си, че си влязла в правилния сървър и стая?

    • Да. Бях там, но със съвсем малко закъснение от няколко минути. 😦

Оставете ни въпрос или мнение

