Последният брой на Club Penguin Times #566

Здравейте, пинговци!

Преди да прочетем последния брой на Club Penguin Times, искам да ви споделя малко информация относно него. На 24 Октомври 2005 година Club Penguin пускат първото издание на Club Penguin Times (известно преди като “The Penguin Times”). 11 години по-късно, на 23 март 2о17 година Club Penguin пуска и финалния брой на своя вестник. Главният редактор на вестника – Aunt Arctic има да ни разкаже някоя страхотни неща за общността и времето прекарано с нея.


Здравейте, скъпи читатели!

Ние заедно създадохме история! Това е моята последна статия и ще се опитам да не съм много сантиментална! Докато мисля за всички наши приключения, аз просто не мога да се усмихвам. Ние израснахме толкова много като общност, но нашата история не е приключила, все още.

Някои специални приятели искат да кажат няколко думи преди да се сбогуваме.

(Натиснете върху картината, за да я видите в пълен размер)

  • На добър път, Club Penguin! – Благодарим Ви, че бяхте най-невероятната общност!

– Blu3225 –

5 thoughts on “Последният брой на Club Penguin Times #566

  1. Здравейте, като верен почитател на Club Penguin бих искал да кажа няколко думи по случай затварянето на играта. Искрено се надявам коментарът ми да бъде одобрен, въпреки дължината му. Започнах да играя когато бях на 12 през 2012 г. и един приятел ми я показа. Знам, че това ме прави сравнително не толкова стар играч в сравнение с тези които са от 2005-2006 г. например, но въпреки това смея да твърдя, че взех CP много присърце и не мога да повярвам, че сега я затварят. Запалих се и усилено започнах да развивам пингвина си, да печеля марки, айтеми и т.н. Всички събития, партита и известни личности през годините, всички приключения, които съм преживял в тази игра сега си отиват и няма да мога дори да си оставя спомен от тях. Ако се върнем в далечните (и не толкова) 2013-2015 г. още помня как влизах в CP в час по информационни технологии и бях на тръни да не ме види госпожата, само и само да взема специалната шапка по случай рождения ден на СP. Тогава още нямахме интернет вкъщи. После през лятото, за да срещна Rookie влизах от компютърната зала на един хотел на морето, макар че беше забранено да се играят игри там. Когато по-късно бях седми клас и трябваше да уча за матури дори започнах да играя тайно от родителите ми. Изобщо бих казал, че наистина CP стана много важна част от детството и живота ми и съм вложил наистина много емоции в нея. Няма нужда да споменавам за всички пъфъли, за които се грижех с толкова много любов, за това кои партита ми бяха любими и за още толкова много неща.. Ако си спомняте бях и единственият, който всеки ден коментираше за марки и сега имам 343. Наистина малко пингвини са събрали толкова и не искам това да бъде възприето като самохвалба. Днес съм вече десети клас и почти не влизам в играта, защото имам наистина много ангажименти в училище пък и съм вече твърде голям, но знаете ли.. Надявах се един ден, когато дай Боже стана баща да покажа пингвина си на моите деца и да им предложа да играят и те. Разбираемо е, защото, когато случайно отворих сайта и видях новината за затварянето, си поплаках едно хубаво и се питах защо се случва това. Като се замисля обаче май отговорът е ясен. Екипът вече няма личен интерес от играта и от това да я поддържа. За голямо съжаление в днешния свят всичко се прави за пари и лични облаги. Само не мога да си обясня защо си мислят че новото им приложение CP-Island ще им носи повече. Аз лично няма да го играя и мисля че много ще направят същото, по простата причина че нищо не може да замени истинския CP и всички спомени от него. Но щом го правят явно са си направили сметката.. Това, че ни дават един ден мембърство на всички като за последно, е страхотно, но мисля че след толкова години все пак заслужаваме нещо повече.. Желая им успехи! Относно прощалното парти, не можах да дойда, защото бях в планината и нямаше Интернет, но сигурно сте прекарали страхотно.. А сега за вас, които чрез сайта Bobonika направихте CP достъпен за хората в България, и без които нямаше никога да успея да изградя пингвина ми какъвто е в момента, ИСКАМ ДА КАЖА ЕДНО ОГРОМНО И СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРЯ ЗА ВСИЧКО, което сте направили! Penguin 2, Иван, Филип и много други от сайта, за които навярно не се сещам в момента-СТРАХОТНИ СТЕ!! Още веднъж СЪРДЕЧНО БЛАГОДАРЯ ЗА ВСИЧКО! И накрая, понеже съм християнин бих искал да се помоля за вас, нека имате много успехи в живота. Сбъднете всяка своя мечта и помнете CP завинаги! Вярвам, че Бог е винаги с нас и има нещо по-добро за всички ни. Моля се дори за екипа на CP, въпреки че го затварят и унищожават толкова много спомени, но пред Бог всички са равни. Сбогом, още веднъж благодаря за всичко, в името на Иисус Христос, Амин!
    П.С: Извинявам се за дългия роман, но все пак исках да споделя тези си чувства, тъй като вероятно това е последният ми коментар и исках да е както подобава!

  2. Аз напълно подкрепям Georgi85407. Не трябваше така да става и аз утре ще кажа “Сбогом” на на CP с болка, защото и аз и племенника ми играхме от 2012 година и обичахме много нашите пингвини и пъфъли! Аз също плаках като разбрах, че нещо толкова прекрасно ни се отнема.

  3. Днес влязох в СР и се оказа, че няма никакво мембърство.
    Blu: Щом Club Penguin са го обещали, значи ще го спазят! Явно ще им отнеме известно дреме докато си пренастроят системата.

  4. Аз играх CP от 2011 година, днес посетих всички стаи и играх любимите си игри за последно. Доста неща си припомних и наистина играта ще ми липсва. Мисля все пак да дам шанс на CPI поне до края на юни, когато ще има доста обновления. В Twitter видях скици на новите иглута и честно да кажа са сполучливи. Надявам се да не оставят пъфълите на заден план. 😀

    • Към колко часа CP ще бъде спрян?
      Blu: Няма никаква информация. Вероятно към 21:00-22:00 часа, а може и през сутринта.

Оставете ни въпрос или мнение!

