Видео: Какво ново в The Fair 2015

Здравейте пинговци!

Вчера Club Penguin са качили видео, в което ни показват какво ново да очакваме на следващото парти – The Fair 2015. В него се вижда как е създадена парти стая от самото начало.

Както виждате, има замък с голяма порта.  А в края на видеото имаше дракони, върколак, робот, дори и рак от Pirate Party 2014. Изглежда, че това парти ще е смесица от няколко други или пък може би греша? Вие как мислите? 😀

– Spyro662 –

Posted on 01.05.2015, in Sneak Peek, Videos. Bookmark the permalink. 23 коментара.

  1. ZeroHero66

    Това видео е страхотно! Стаята е уникална! Това е идеалната стая за Fair!

  2. Яко! Дано Klutzy се появи на острова и да можем да му спечелим марката. 😀
    Spyro: Но той няма марка. 😀

  3. алекс малинова

    Защо когато играя CP на таблета, Елза нищо не прави, а е време за „шоу“?
    P2: Най-вероятно става въпрос за грешка от самата версия на приложението. При мен също е така и Елза веднъж се появява, после – не, отново идва и всичко се повтаря.

  4. Нямам търпение! Няма как да издържа до 20 май! 😀

  5. Нямам търпение за това парти! 😀

  6. Честит 1-ви май, Bobonika!

  7. Mirelinda3

    Ще е много лудо! 😀

  8. Интересна и забавна стая! 😀

  9. Изглежда, че ще има интересни айтеми!

  10. P2, влязох случайно в сървър Blizzard и там бяха Megg и Ninja!
    Spyro: Да, там са и доста други модератори.

    • Но защо толкова рядко обявявате срещите с модераторите?
      Spyro: Защото няма точни дати и часове. Всичко е на случаен принцип.

  11. Аз видях Megg и Ninja! Сигурно е поредният късмет. 😀 Не, че ми се случва често.

  12. Това е суперско!

  13. ZeroHero66

    Отново казвам, че е супер, само че забелязах нещо малко неприятно. Стори ми се, че в стаята няма никакви игри!

  14. Mitko 2002

    Само от началната картинка се вижда, че ще има нови айтеми!

  15. Mitko 2002

    Пак ще се събират билетчета и съм сигурен, че ще има същите очила от миналата година, само че червени. 😀

  16. Р2, когато попадна на среща с модератор, аз ставам невидим, защото се страхувам да не ме баннат, въпреки че не съм правила нарушениа. Има ли от какво да се страхувам?
    P2: Не, щом не си правила нарушения, няма причина за притеснение. Няма как да накажат пингвина ти, след като не си сторила нищо лошо.

    • Mitko 2002

      Как така ставаш невидима? С някой костюм от Cart-Jitsu?

    • Това е просто бъг, не се тревожи. 🙂

Оставете ни въпрос или мнение